Lydnadsträning i Malmö

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare jappisen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 189
  • Visningar Visningar 9 187
Sv: Lydnadsträning i Malmö

Ja nästa gång ska jag komma.
Tyvärr blev vi inte klara förrän strax innan 18 :(

Hej allihopa! Har träningen dött ut pga vädret? Någon som är sugen på träning i veckan?

vi hänger på såklart! :-)

Så länge de inte ringer in för jobb.

Kan inte i morgon men resten av veckan har vi inget planerat.

//Camilla med schäfer,afghan och italienare och numer egen bukeanvändare :banana:

jag kan ikväll, i morgon kväll och på torsdag morgon/fm (börjar skolan kl 13). nästa vecka kan jag måndag, tisdag och onsdag efter kl 13. måndag har vi träning på klubben på kvällen så det får bli tidig em.

Jag kan nog bara torsdag, är ledig hela dagen.

Torsdag är jag i skolan hela dagen sen på kvällen har jag träning med gruppen på klubben. Imorgon kväll kan jag.

Imorgonkväll har jag stalljour och ska iväg me hästen till ridhuset så jag kan inte va med då tyvärr.

Ingen som är sugen på att träna nu nån dag? Eller alla har fullt upp nu inför julen ;).

Uno och jag tränar gärna någon dag (eftermiddag/kväll eller onsdag/helg) nästa eller nästnästa vecka, 21:a åker vi upp till norrland för att fira jul och nyår :bump:

Senast ändrad:

Vi tränar gärna en eftermiddag eller kväll. När passar er?

Då tycker jag vi ska försöka få ihop nån dag innan ni åker :). Kom med förslag på dag och tid ni som vill vara med :).

Jag arbetar varje tisdag 15.30-24 så för min del måste det isåfall bli mellan 10-14 nångång. Har stallet på morgonen fram till tio.

Putt putt.
Är det ingen som vill träffas och träna lite?

Vi har inte fått något schema än för nästa block men kan alla helger, kvällar och säkert någon dag under dagtid (vet dock inte än precis, får schemat senast på måndag)

Min vovva löper så vi ska ta det lugnt ett par veckor nu. Men sen är vi på G igen.

Huaa, har varit borta ett tag från tråden, man blir ju inte precis träningssugen med det här vädret..

Jag skulle gärna vilja träna med ett gäng på tisdagar.
Några andra intresserade?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 871
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 696
Senast: Cissi_ma
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 577
Senast: Queen
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 301
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka