Lydnadsträning i Malmö

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare jappisen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 189
  • Visningar Visningar 9 187
Sv: Lydnadsträning i Malmö

Bäst att du kan nästa gång! annars .... :devil:

;)

Men vi ska ju träna ofta nu så vi tränar snart igen :D Eller hur?
Jag kan nog inte komma innan 14,00 på onsdag för jag ska som sagt vara hos sjukgymnasten vid 12,30 och brukar få sitta och vänta en stund =( Kan i och för sig försöka boka om tiden så jag slipper stressa på tisdag så kanske jag kan komma ner tidigare och träna en stund med dig?

Det är lugnt. Jag får se om jag inte sticker ner på tisdag istället, lutar åt det faktiskt. Var på Burlövs Bk och tränade lite idag.

*suck* dagens övningar är flyttade till på onsdag. jag kan försöka hoppa in i den tidiga gruppen, och då är jag färdig senast kl 14 och är på plats i malmö ca 14.30.

Kan inte komma.... *suck*

upprepning:
kommer gärna nästa gång...

*knapplån*

Ska vi flytta det till nästa onsdag då eller?

Jag har tyvärr fått förhinder på onsdag och kan tyvärr inet komma =(. Ska se om jag kan ta mig ur det men tror inte det. Får bli att jag kommer nästa gång istället=) Får bli snart =)

kl
ärsh är vi bara 2 som kan, jaja, vi får ta och bestämma någon annan dag och tid senare.

Jag kommer var vecka ha samma schema som jag skrev tidigare fram till jul.

Jag instämmer, vi får bestämma ett annat datum.

Jag kan i nästa vecka på måndagen på dagen. Tisdagen på dagen fram till två. Fredagen på dagen och hela lördagen. Någon som kan någongång då?

Va bra. Jag kan komma ner mer än en dag den veckan och träna så om någon annan inte kan den dagen så fixar vi det :). Lilleman behöver all träning plus att vi bor inte så långt ifrån

Jag kan med på lördagen.

(och mån+tis+fre efter 14, ons+sön när som helst)

Vi kan i stort sett närsomhelst OM inte Camilla blir inringd på jobb. Bestäm ni en dag/tid så kan säkert vi också.

(Dock inte söndagsförmiddag då vi är på kappträning)

//Flo

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 871
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 696
Senast: Cissi_ma
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 577
Senast: Queen
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 301
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka