Lydnadsträning i Malmö

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare jappisen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 189
  • Visningar Visningar 9 187
Sv: Lydnadsträning i Malmö

jag tävlar på lördag nästa vecka och vi är hiskeliga 16 pers i klassen. så när vi är färdiga vill vi nog åka hem och vila ;).

Nästa lördag ska jag börja jobba så jag kan tyvärr inte då. Denna veckan kan jag söndag. Nästa vecka kan jag måndag fram till 12 eller på kvällen, tisdag kväll, onsdag kväll eller söndag på dagen när som hellst.
Oj vad man sitter här och glömmer tiden, ska ju iväg och träna nu på klubben och är sen som vanligt ;)

Är det någon av er som kan träna på måndag kväll?

Vilken tid på kvällen passar er?
15,16,17,18,19,20?

Vi kan :-)
Cilla (schäfern) löper. Om ni tror att det blir jobbigt för er som har hanar lämnar vi henne hemma.

//Camilla

Vet inte riktigt hur Uno reagerar, har aldrig varit vid en löptik (vad jag vet). Men det är ok för oss, om inte annat så behöver vi isåfall träna på att han inte ska bry sig om sådant :p

Vilken tid på kvällen passar er?
15,16,17,18,19,20?

Jag har skola till 16,00 sen måste jag hem och äta och byta om så tidigast 18,00 kan jag.
18.30 kanske? Vad passar er andra?

Nu är det lit emer folk där imorgon då vissa nya valpkurser börjat ( vet inte om de är på måndagar) plus en lydnadsgrupp som brukar vara där och träna måndagar. Ännu mer störmoment =)

Vad roligt=) Vi är några som ska träna imorgon kväll om du är intresserad?

Kan inte denna veckan och min hund har ögoninflammation, så han ska inte vara i kontakt med andra hundar denna veckan.
Men nästa gång hänger jag gärna med. Sen om det går buss dit där vi tränar från stationen. Har inget körkort.

Ska vi säga 18.30 på klubben idag? Passar det er andra?

Hoppas jag hinner komma ikväll. Har fått en stor fet uppgift som ska lämnas in imorgon *suck*
Försöker att hinna men vet inte hur länge uppgiften kommer ta att göra, tar ju ett tag att åka för mig också...

fasiken fasiken, varför skulle uppgiften lämnas in imorgon *dubbel suck*

Jason har dragit på sig en hälta i höger framben så han stannar hemm ikväll. Hände i förmiddags när vi var ute vid stallet och gick. Hade tänkt ta med mig båda ut i skogen och lägga spår men det får han vara utan nu. Åker iväg med den lilla nu istället. Jättefint väder ju :). Ses sen ni som kan.

KL
Det var en rolig träning igår och jag fick jättemånga bra tips som jag verkligen tar till mig:laugh: Tack. Ser bara framemot bättre väder så man kan testa de nya knepen hehe. Tack linafina och nizzeienglasburk för en trevlig träning igår. Tur med vädret hade vi dessutom. :)

Det var synd att du inte kunde komma igår. Får bli nästa gång:)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 871
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 696
Senast: Cissi_ma
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 577
Senast: Queen
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 301
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka