@Red_Chili Jag utgår från att de som deltar aktivt på bukes hundforum tillhör en ganska aktiv och hyfsat påläst del av hundägarkåren, de som inte söker kunskap hänger sällan på hundforum. Jag tror att de allra flesta som frekvent deltar här kan se skillnad på en extraordinär situation om den du beskriver i tunneln, och ett ordinärt hundmöte på en ordinär koppelpromenad.
Men jag ger mig, det jag upplevt är säkerligen inget vanligt förekommande trots att jag inte har samma bild av andra vanliga raser med (obs min fördom) snarlik ägarkår. Vi har nog bara haft extremt många dåliga exemplar av rasen och ägare i just de områden där jag bott och befunnit mig i alla år. Detsamma gäller nog även för @Sel, @Tiger tok och @snorp
Men jag ger mig, det jag upplevt är säkerligen inget vanligt förekommande trots att jag inte har samma bild av andra vanliga raser med (obs min fördom) snarlik ägarkår. Vi har nog bara haft extremt många dåliga exemplar av rasen och ägare i just de områden där jag bott och befunnit mig i alla år. Detsamma gäller nog även för @Sel, @Tiger tok och @snorp