Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ursäkta?!
Svarar alla
Personen är färdigväxt och har inga tävlingsambitioner. Så då kan maxade C-ponnyer kan vara ok också? Jag har nu en grov häst på 160 cm, känner att vi inte matchar alls i ridningen och jag har svårt att komma åt honom ordentligt. Funderar på att sälja och leta efter något mindre som jag passar bättre ihop med. Skulle behöva en läromästare Och som du säger Lager, storlek är inte allt, är det en nätt, lättriden häst på runt 160 cm kommer det ju också passa
Svarar alla
Personen är färdigväxt och har inga tävlingsambitioner. Så då kan maxade C-ponnyer kan vara ok också? Jag har nu en grov häst på 160 cm, känner att vi inte matchar alls i ridningen och jag har svårt att komma åt honom ordentligt. Funderar på att sälja och leta efter något mindre som jag passar bättre ihop med. Skulle behöva en läromästare Och som du säger Lager, storlek är inte allt, är det en nätt, lättriden häst på runt 160 cm kommer det ju också passa :)