Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nå nu har dejten hört av dig. Han verkar nog fortfarande vara inne på att komma hit...
Det kan han väl få göra...om jag inte hittar någon bättre innan dess![]()
Ja vem går inte igång på att bli förolämpad liksom. Eller bli ropad efter på gatan, eller mutad med droger, eller allmänt erbjuden att bli omhändertagen.Jo, det är väldigt underbart med fulla drägg som raggar på en genom att tycka att man ser lesbisk ut och att man behöver lite kuk. De vet verkligen hur en man på bästa sätt bekräftar en kvinna. Jag förstår allas djupa avund på den här punkten.
Att mäns raggande är en självklart positiv upplevelse för andra, förvånar mig mycket.
Jag betraktar det som en ofrånkomlig konsekvens av att vara kvinna.
Var inte så monogam. Du kan ha den ene i uthuset![]()
Typexempel. Det börjar när man är runt 13 år eller så och fortsätter... tills man dör? Jag räknar med det i alla fall.Där sa du något. Jag minns något av det mest förödmjukande jag varit med om, för många, många år sedan. Ett gäng killar gick bakom mig och diskuterade mitt utseende, några av dem gillade det, några tyckte att jag bara var "snygg bakifrån". Vem fan hade bett om deras åsikter, liksom![]()
En bra lösning att ha ena i uthuset och andra i husetSå kan jag alternera och jämföra osv. Tidsbesparande!
Jag jobbar faktiskt också med att inte vara så monogam i dejtingskedet, men det är svårt. Det skriker i mina principnerver. ...men jag kämpar på![]()
Jag tycker den där historien har blivit lite uttjatad. Jag tycker att det där ofta överdrivs om att kvinnor inte är raka..
Jag har träffat många män som man får gissa vad de menar.
Var det förödmjukande för att du hörde att de talade om dig,Där sa du något. Jag minns något av det mest förödmjukande jag varit med om, för många, många år sedan. Ett gäng killar gick bakom mig och diskuterade mitt utseende, några av dem gillade det, några tyckte att jag bara var "snygg bakifrån". Vem fan hade bett om deras åsikter, liksom![]()
Precis. Sitter ju i den sitsen själv just nu.
Men tolka dejtingmänen agerande bör man inte heller göra. Verkar som man på något sätt anses "svag" eller desperat om man försöker tolka/gissa vad någon säger/gör.
Önskar att jag kunde se allt sådär enkelt svart vitt och bara rycka på axlarna där emellan. Men det är svårt när man söker något som man bryr sig i.
Var det förödmjukande för att du hörde att de talade om dig,
eller bara för att de talade om dig?
Om du förstår vilken skillnad jag vill belysa..?
Jag tror att vi skulle kunna konstatera att det är svårt att tolka den andra parten då man försöker bygga upp en relation. Och det är oavsett om den andra parten är man eller kvinna.Precis. Sitter ju i den sitsen själv just nu.
Men tolka dejtingmänen agerande bör man inte heller göra. Verkar som man på något sätt anses "svag" eller desperat om man försöker tolka/gissa vad någon säger/gör.
Önskar att jag kunde se allt sådär enkelt svart vitt och bara rycka på axlarna där emellan. Men det är svårt när man söker något som man bryr sig i.
OK. Då undrar jag om det är skillnad på män som diskuterar en kvinnas utseende, varav några gillar det, andra tycker bara att kvinnan är "snygg bakifrån" - och precis samma sak fast tvärt om;Möjligen förstår jag. Men jag håller inte med om att det ÄR en särskild skillnad.
OK. Då undrar jag om det är skillnad på män som diskuterar en kvinnas utseende, varav några gillar det, andra tycker att kvinnan bara är "snygg bakifrån" - och precis samma sak fast tvärt om;
på kvinnor som diskuterar en mans utseende, varav några gillar det, andra tycker att mannen bara är "snygg bakifrån"?
För det senare är väldigt socialt accepterat. Bland kvinnor.
Det var ju intressant för dem just då.Jag känner väl mest att det var övermaga av de här killarna att tro att deras åsikter om mig skulle vara intressanta för någon.
Problemet var ju att du hörde den. Och tog illa vid dig.
Jag tror att vi skulle kunna konstatera att det är svårt att tolka den andra parten då man försöker bygga upp en relation. Och det är oavsett om den andra parten är man eller kvinna.
Lösningen måste ju vara att tala mer med varandra om hur man vill ha det, och ta mindre för givet vad den andre förstår av det.
Och inte blev det bättre av det där. Det blev bara ännu mera självgott.Jo, det är väldigt underbart med fulla drägg som raggar på en genom att tycka att man ser lesbisk ut och att man behöver lite kuk. De vet verkligen hur en man på bästa sätt bekräftar en kvinna. Jag förstår allas djupa avund på den här punkten.
Att mäns raggande är en självklart positiv upplevelse för andra, förvånar mig mycket.