Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det kan väl knappast bero på hans arbetstider?Vi har liksom inte umgåtts mer än 10 minuter när vi åt lunch, utan suttit i olika rum
Jag var otydlig i trådstarten. Det handlar inte alls om sambon och dennes jobbsituation. Utan mina behov och hur mycket jag är villig att kompromissa med dessa i ett förhållandeEfter att ha arbetat natt många år och trivts mycket bra med så blir jag lite småkränkt så fort någon dagmänniska antyder att man per automatik ska vara den som borde ändra på sig för att man har ”fel” arbetstider. Vad som är normalt för alla andra är väl inte relevant utan hur ens sovande ska vara beror ju enbart på de som är med i förhållandet. Jag förstår fullt att man kan vilja sova ihop med sin partner men det gör man ju till viss del ändå på helger och semestrar. Vill man sova ihop mer så får man väl också söka ett nattjobb eller inte jobba heltid om det är så att partnern inte kan tänka sig att jobba andra tider. Om det nu enbart är sovandet som är problemet det vill säga.
Jag var otydlig i trådstarten. Det handlar inte alls om sambon och dennes jobbsituation. Utan mina behov och hur mycket jag är villig att kompromissa med dessa i ett förhållande
Det låter som att ni har olika behov av närhet helt enkelt. Har ni pratat om det? Är han villig att möta dig någonstans halvvägs, och hade det i så fall räckt för dig? Det låter som att du behöver känna efter ordentligt vad du behöver för att vara lycklig i er relation, och sen se om han är den person som kan ge dig det.Jag var otydlig i trådstarten. Det handlar inte alls om sambon och dennes jobbsituation. Utan mina behov och hur mycket jag är villig att kompromissa med dessa i ett förhållande
Tråden handlar inte om fall sambon ska byta jobb eller inte. Utan när kommer punkten i ett förhållanden att jag inte orkar kompromissa med mitt behov, utan det är dags att lämna ett förhållande.
Alltså, gillar ni varann?
Om sambon vill vara ensam i ett annat rum när ni är hemma samtidigt - vad säger det om hans behov av dig TS? Vad har ni gemensamt och varför är ni ett par?
Gör ni saker tillsammans? Finns det glöd och kärlek?
Jag var otydlig i trådstarten. Det handlar inte alls om sambon och dennes jobbsituation. Utan mina behov och hur mycket jag är villig att kompromissa med dessa i ett förhållande