Kolla på det här klippet. Hur söt som helst

Sv: Kolla på det här klippet. Hur söt som helst

Ohhh, underbar! :love:

Helt underbar!
Låter nästan som maken när jag serverar lasagne här hemma. ;)

/B

Åååh...

Är jag supertrist om jag inte alls tycker det är gulligt..? Tycker det lilla djuret verkar vilja få äta ifred och blir stressad över människanns närvaro...

Förlåt...:o

Vaktar och försöker han också försvara sin mat?

Hehe.

Svinisen var söt, men hade nog fått en lugare måltid utan kameran upprörd i näsan hela tiden. Klickade någon vidare och såg den som blev klappad och försökte sitta i knäet? Kul att ha gosstund med en de taggarna! :D

Åååh...

Är jag supertrist om jag inte alls tycker det är gulligt..? Tycker det lilla djuret verkar vilja få äta ifred och blir stressad över människanns närvaro...

Förlåt...:o

Den är uppenbart stressad över människan/kameran. Men den verkar inte rädd, mest irriterad när kameran kommer för nära.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 098
Senast: Maniac123
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 594
Senast: Enya
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 392
Senast: valpköpare
·
Tjatter Jag behöver lite glädje så låt mig glädjas genom era djur! Min katt tycker att det absolut bästa på hela dagen är när mörkret faller...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 004
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar