Böjt var ordet, som jag funderade!Bågformat, alltså som ett böjt handtag? Mitt är i 90 graders vinkel
Var har du hittat det?! Kanske borde uppgradera decilitermåttsparken när de Jonas jag har blivit slitna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Böjt var ordet, som jag funderade!Bågformat, alltså som ett böjt handtag? Mitt är i 90 graders vinkel
Böjt var ordet, som jag funderade!
Var har du hittat det?! Kanske borde uppgradera decilitermåttsparken när de Jonas jag har blivit slitna
Jag kallar dom för Jonas, för så står det undertill
Skratta du
Nämen! Jag tyckte formuleringen var rolig; att hon kallade den Jonas för att det stod så undertillSkratta du
Jonas (of Sweden) är ett varumärke för köksprylar.
Fanns redan när jag var ung.
som den här som väl de flesta känner igen...
Kan tyvärr meddela att åtminstone den översta Nessien är väldigt klen, så skeden liksom viker sig nedåt när man ska lyfta upp saker. Passar nog bäst för den som vill ha små portionerVet inte om jag har nån sån oumbärlig pryl än men dessa väcker ett otroligt ha begär. Visst behöver jag en familj Nessies eller hur eller hur?
@cili: Mina Jonas
Då ska jag nog gå på jakt efter ett sådant! Har också marghreteskålar, det finns nog inga bättre! Jag har till och med packat ner mina för sommarvisiten i pojkvännens hem, eftersom han bara har sånna där superbilliga vispskålar som får repor bara man nuddar dom (i stil med trepack på Willys för 69 kr). Han har inte riktigt förstått varför jag ska ha med mig mina vispskålar, men det kommer han förstå när han får använda dom@cili: Mina Jonas i rostfritt går utmärkt att hänga på kanten av min Rosti Margrethe när jag gör tamago till sushin. Jag mina Margarethe, jag har från någon dl upp till 3l, alla med lock
Tack för varningen om Nessie, det fanns en viss risk att en sådan hade hamnat här annars
Kan tyvärr meddela att åtminstone den översta Nessien är väldigt klen, så skeden liksom viker sig nedåt när man ska lyfta upp saker. Passar nog bäst för den som vill ha små portioner
(Jag har en grön Nessie i kökslådan, den används aldrig)
Har sett dom löjligt billigt på ebayAttans då... Well kanske tur att plånboken alltid protesterar när jag tittar på sånt
Vår köksfavorit sedan ett år tillbaka är vår varmluftsfritös! En makalös manick som gör jättegoda pommes helt utan fett. Ingen aning hur det går till, men gott blir det. Jag kör även vårrullar, piroger och potatispuffar i den.