DET DÄR FÖRSTA LÄSTE INTE JAG!Magic bullet har förändrat mitt liv till det bättre. Jag älskar den! SÅ mycket bättre än mixerstavar och sånt.
Själv drömmer jag om en kyl/frys med ismaskin. Ja jag vet att det är onödig och tar massa plats från frysen, men jag vill ha det! Speciellt i sommar när jag vill ha is i allt. Fanns det en liten, smidig, fristående maskin som tillverkade isbitar om man bara hällde i vatten så vore det i toppen på önskelistan.
Jag önskar mig smaker till min soda stream som inte smakar päckel. Skulle vilja ha en mer rejäl kökssax.
En mjölkskummare skulle jag också vilja ha, till när jag gör Chai. Jag har en liten visp och den får väl duga.
Det jag inte klarar mig utan är min micro, min vattenkokare, bra stekpanna. Bra knivar i olika storlekar.
Har hjälpt min bror att flytta idag (själv var han inte där). Men han hade en variant med en motor som man kan använda till visp, mixer, blender o.s.v. Hoppas lite på att det är samma grej, annars får jag kanske pallra mig iväg till en Tv shop butik och klämma på en bullet.
halv knapp
By the way, varje gång jag går in på typ Illum Bolighuset eller Royal Design håller jag på att komma ut ruinerad. Vet inte hur många gånger jag har börjat plocka på mig saker när jag kommer in, men halvvägs till kassan så går jag och lämnar tillbaka det. Att snygga saker ska vara SÅ DYRA!