Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

kl

Just nu sitter jag och dricker kaffe, ska snart iväg och handla, tänker köpa jordgubbar som jag längtat efter hela veckan, omnomnom! :)

Just nu sitter jag i vinddraget från fönstret och försöker vakna till liv...
Blir visst utgång ikväll, mycket spännande.

kl
Just nu sitter jag och svettas bort. Det är 31 grader och jag pallar inte denna värme!!!!

kl

Fett. Jävla. Uttråkad. Har legat på golvet (för varmt för soffan) i snart två timmar och bara slösurfat på Buke och typ Flashback för att DET FINNS INGET ATT GÖRA.

Skönt också när man är spelsugen, har ett 90-tal spel att välja mellan + fler hundra emulatorspel till massor med retrokonsoler, och man bara "jag har inget att spela juuuuu".

Lider med dig. Hade för ett par timmar samma känsla för film. Hela jävla internet är fullt av film, men DET FINNS INGA FILMERRRRRRRR! :banghead:

*KL*

Just nu är jag så exalterad att jag nästan dör. Om ca 15 timmar träffar jag min pojkvän. Som jag har saknat honom :love:

Haha, eller hur. Har skaffat NetFlix och det finns hur många titlar som helst där som jag velat se länge, men nej, DET FINNS FAKTISKT INGET ATT TITTA PÅ.

Vad fint med pojkvännen!

kl

Just nu är jag lite, lite ledsen över faktumet att jag precis råkade ta i en teckning jag jobbat med i två timmar med mina kortisonsalvainsmorda, flottiga fingrar. Och "lite ledsen" innebär att man sitter och stirrar framför sig med katatonisk blick, och gör sitt bästa för att munnen ska förvandlas till ett smalt, rakt streck, medan man funderar på om man ska hoppa från balkongen eller bara banka huvudet i något hårt tills skallen spricker.
Men alltså det är lugnt, jag hade inga andra planer för den här dagen så jag kan absolut lägga två extra timmar på att göra om bilden.
Suck.

kl

Just nu slappar jag i soffan men ska strax bege mig till stallet. Ren slappedag idag, orkar ingenting men har haft en fullspikad vecka så antar det är okej även om jag känner mig något värdelös som låter en hel dag gå till spillo.

kl

Just nu har jag sjukt ont i magen, är så nervös att jag skulle kunna börja storböla när som helst och vill/nästan måste kräkas.

kl

Just nu tittar jag på Arrested Development. Igen..
Efter en dag fylld av pizza och Heroes III. Awesome.

Bättre!

kl

Just nu äter jag frukost och laddar inför en heldag med jobb.
... och hittade just ett hårstrå i frukosten :wtf: Det kommer säkert från mig själv, men jävligt äckligt ändå!

*kl*

Just nu tycker jag synd om sambon som har blivit dunderförkyld och han har - förstås - precis påbörjat sin semester.

Jag med! Dessutom känns det som om hjärnan smält bort av bara farten. Har massor som behöver fixas men klarar knappt av att sätta ihop två meningar. Gah! Värme!

kl

Just nu spelar jag MW3 och är sjukt road efter att ha lyssnat på en svensk i mitt lag.

- Jag får fan bara spela med noobs alltså, helt värdelösa. Fattar inte varför jag alltid hamnar i ett sådant lag.
(Jag är bäst i laget med 30 kills mot hans 15 och ser till att vi vinner.)
- Den här jävla Stormkast, fan vad dålig han (nä) är. Han bara snor mina kills. Jag hade fan kunnat få en MOAB. Jävla idiot som spelar med streaks.

Sedan lämnade han matchen för "den där jävla Stormkast bara förstör".

Kunde inte hålla mig från att PM:a honom och upplysa om att MW3 ÄR ett spel där killstreaks är centrala och att han helt enkelt kanske får lära sig att spela bättre. Och kalla honom bitterfitta.

Vuxna män som aldrig någonsin gör eller har fel. Det är så gulligt.

just nu sitter jag och försöker börja jobba, går trögt när jag dels redan är hungrig igen :(, är fint väder ute, ser hästarna från fönstret osv. finns många anledningar till att det är trögt att börja.. men är väl bara att sätta igång, en frukt först bara :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 088
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 330
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 315
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar