Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

kl

Just nu försöker jag återhämta mig från minihjärtattacken efter att jag läst fel och tolkat det som att en vän var anmäld för våldtäkt. Fy. Fan. Jag tror aldrig att jag blivit rädd förr, för den där jävla paniken och ångesten som högg i mig var inte likt något annat. Andas som om jag varit ute och sprungit. Herregud.

kl
Just nu är jag belåten med mig själv. En sida till, sedan är analysuppgiften kvar. Och sedan tar jag mig semester till v31 :p

*KL*

Just nu försöker jag att inte ta ut alldeles för mycket glädje i förskott, men kanske kanske få jag träffa pojkvännen i helgen (nästan 7 veckor sen vi sågs sist) :banana: :banana:

Just nu kollar jag på Arrested Development (Bateman <3 ) och bara... vägrar den här veckan. Har just haft halsfluss, har ont som fan i smalbenen, har xbox, har netflix, har ostbågar.

Överlever kanske bristen på pojkar ett tag, eheh... heh.
Äh.

Ska spela Borderlands sen tror jag.

Jag ska också börja stämma företag för att ha förstört mitt liv. "...Sony och ASUS för att de inte varnat för att TV-spel finns och kan vara beroendeframkallande, Infinity Ward för att de inte varnat för att det inte finns män Makarov, Soap och Ghost i verkligheten, Bethesda för att de inte varnat för att livet inte är lika händelserikt som i Skyrim, Naughty Dog för att de inte varnat för att naturen i The Last of Us är vackrare än den riktiga, EA för att de inte varnar för att de "fit-på-en-timme-och-lyder-minsta-vink"-männen i The Sims inte finns på riktigt..."
angel.gif

Du kommer bli SÅ RIK! :D

Just nu sitter jag inne med gardinerna fördragna... och har dåligt samvete över att jag inte skrikit lyckligt och kastat mig ut i solen!
Så jäääävla varmt. Jag vill ju ha regn idag och spela xbox. Gurgel.
Smälter bort.

Smälter också bort...

Funderar på vad man ska göra, orkade inte på min vanliga promenad. Är alldeles för varmt. Hur står man ut i länder där det är ännu varmare?

Just nu borde jag snart sova. Måste ringa bovärden imorgon och telefontiden tar slut klockan åtta...

Just nu KAN det hända att jag precis satte i mig ett gäng amerikanska pannkakor med lönnsirap, smör, kanel och glass... Oops?
:d

Och så ser jag om Arrested Development.
Bateman <3

Bob Loblaw!

SItter jag och försöka bestämma om jag ska åka 60 mil upp i landet eller 60 mil neråt? Flera kompisar i norrland resp skåne som vill att jag kommer, men kan verkligen inte bestämma mig!! O_o

kl

Tittar på Aftonbladets livesändning om kvällens avrättning i Texas och gråter.
Skitvärld.

Ja. Och att sedan se människors kommentarer där de uttrycker glädje över just den specifika avrättningen, att just den specifika människan fått sitt liv avslutat. Jag kan inte sätta ord på det vidriga.

Tycker att Carina Bergfeldt ska ha all heder för sin styrka och att hon gjort ett fantastiskt jobb med den här artikelserien. Jag hoppas så innerligt att det åtminstone finns någon förespråkare för dödsstraff där ute som fått ett nytt perspektiv. Som åtminstone kan försöka se det med andra ögon.

Tycker att Carina Bergfeldt ska ha all heder för sin styrka och att hon gjort ett fantastiskt jobb med den här artikelserien. Jag hoppas så innerligt att det åtminstone finns någon förespråkare för dödsstraff där ute som fått ett nytt perspektiv. Som åtminstone kan försöka se det med andra ögon.

Instämmer.

Skrämmande att 80% i USA är för dödsstraff :crazy:

Gillade förresten att han psykoterapeuten (var han va?) i Aftonbladets livesändning kallade det för vad det är: mord.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 087
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 330
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 315
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar