Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

:D

Streaks, är det sånt man får när man börjat träffa fienden eller? ;)

Kl
Tittar på Real Housewives, inser att jag kommer äta onyttigt även idag (aah fuck it) och att jag har tre skoluppgifter släpandes som jag måste göra och är väl rätt allmänt missnöjd med... hur livet ser ut just nu. Woop.

Haha äsch, spela som support så löser det sig.
wink.gif

Håller tummarna för skoluppgifterna!

kl

Just nu är jag sjuuuuuukt sugen på chicken selects från McDonalds (mvh WT-brud) och är sjuuuuuukt grinig på att jag inte har råd att se Mando Diao och Sugarplum nästa månad (vadå 430 spänn för en biljett, på MIN TID kostade det fan typ max 200 att se dem på S2, mvh gammal bitter kärring) pga. måste beta av hårfärgning och flyg t/r Gbg och Stavanger och hotell och hovslagare på samma pengar. Buhu.

Vad sägs om att vi hoppas att min ersättning från försäkringsbolaget hinner komma innan 11sep så att jag kan följa med? DET vore ju fint!

För väskan eller? Så jävla tråkigt att bli av med saker sådär!
mad.gif

Och ja, alla världens fingers crossed! Det finns liksom inte på kartan att du inte kan följa med och annars får vi fan lösa det på något sätt ändå.

kl

Just nu sitter jag på jobbet och det kliar i hela kroppen för så fort jag slutat ska jag bara hem och byta om och sen bär det av till emmabodafestivalen (bara 15 min hemifrån)! :D Så himla retfullt att sitta så nära, men ändå inte vara där!
Vill sluta nu nu nu nu nu nu nu!!!!!!!!!!!!!!

kl

Just nu slötittar jag på film medan jag betraktar en FB-vän sitta och diskutera helt öppet i en status om huruvida hon borde skilja sig från sin man eller inte, och varför deras relation är dålig, och vad som talar för och emot. Rubbet. Mycket fascinerande. FB är fan bättre än TV.

Just nu känner jag att jag är trött och borde duscha, men orkar liksom inte röra mig just nu, inte lätt alltid. :D

just nu sitter jag och försöker börja jobba, går trögt när jag dels redan är hungrig igen :(, är fint väder ute, ser hästarna från fönstret osv. finns många anledningar till att det är trögt att börja.. men är väl bara att sätta igång, en frukt först bara :)

Borde också söka jobb, men det är ju så tråkigt.:( Men desto roligare att ha.;)

Just nu sitter jag och översätter min sammanfattning till engelska med hjälp av google. Måste vara sämst på engelska.

Kl.
Just nu väntar jag på att min middag ska bli klar. Grillad fläskfilé (marinerad) med rödlök och äpple i folie på grillen. Bakad potatis med räkor till vid sidan om. Mums :)
Gör sällan middag till bara mig själv, så tänkte götta till det lite.

KL

Just nu ligger jag klarvaken och funderar på att ta en tidigare buss hem - för att jag är springsugen. Alternativet hade varit att sova ett par timmar till :p

Just nu sitter jag på en buss hem, fortfarande med alkohol i kroppen i på tok för hög dos för att vara okej klockan tio över nio en torsdag... :crazy::banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 088
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 330
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 318
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar