Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

knapp

Lyssnar på vinden och väntar på regnet medan jag smälter helgens äventyr. Har för första gången i mitt liv provat på wakeboarding. Höll mig inte på benen mer än fem-tio meter men skoj var det iallafall :D

kl

Just nu sitter jag med öppna fönster och det känns ändå som att jag kommer smälta bort närsomhelst. Så kvavt och varmt och svettigt och aaaahhh.
Ett ordentligt åskväder och spöregn imorgon tack!

kl

Just nu har jag precis skrattat färdigt åt engelskan i ryska spelet Pathologic. I SHALL ASK HIM TO MAKE WHAT NOT MANAGED TO MAKE MYSELF! HE HAS ASKED TO LEAVE HIM ALONE BEFORE HE LETS KNOW HIMSELF! PROBABLY HE IS SO BRAVE AT A DISTANCE FROM HER! (actual quotes) Intressant spel men jag fixar inte att ta det på allvar när allt bara låter som en "in Soviet Russia"-parodi.

Och just nu ska jag hinka Cola Zero mot mina migränkänningar och sitta på TV Tropes resten av natten.

MEN HAR SPELET FANTASTISKT PIANOSPEL DÅ?! VAAA?? :D

Just nu samlar jag kraft för att ordna lite rostmackor.
Och börja plugga. Meh.

MEN HAR SPELET FANTASTISKT PIANOSPEL DÅ?! VAAA?? :D

ETT ILSKET NORSKT PIANOSPEL!

Just nu är jag BESVIKEN på att nostalgi aldrig är lika bra som man mindes den.

Spelade precis igenom Pokémon Red till Game Boy. Älskade Pokémon som barn och tyckte varje steg i varje spel var magiskt. Nu körde jag det i en emulator, använde fuskkoder och ställde in hastigheten på typ x10 för att DET VAR SÅ SEGT OCH HERREGUD KAN JAG FÅ TA MIG TILL THE ELITE FOUR + FÅNGA MEWTWO NU ELLER?!

Skulle spela Thief, som jag älskade som tonåring och typ tyckte var det bästa spelet evah. Tröttnade efter fem minuter pga. utdaterad grafik.

Laddade ned The Silver Brumby, animerad TV-serie om vildhästar (gissar att den är baserad på Windy-böckerna?) som jag avgudade som barn. Hästarna var ju inte ALLS lika fina som jag mindes dem.

Min barndom, våldtagen och mördad.
Buhu.

(Sedan kan den här kräsenheten möjligen ha något att göra med att jag just spelat ut The Last of Us för tredje gången (och blivit lika rörd/gråtit lika mycket även denna gång, och inte heller nu förmått mig att stänga av förrän eftertexterna slutat pga. feelingz), och därmed automatiskt tycker att typ alla spel, filmer och TV-serier som någonsin gjorts är rent jävla värdelöst skräp. Men ändå.)

kl

Just nu är jag stööööört uttråkad... Men det regnar, så jag har ingen lust att springa...:(

Just nu undrar jag hur smart jag är egentligen som i en timme undrat vad det är som luktar sånna där fantastiska estniska jordgubb- och gräddkarameller.
Det SKULLE ju kunna vara skålen det varit gräddglass och jordgubbar i... :idea:

Just nu färgar jag håret. Hej då rött hår! ;)

Just nu har jag krämpor så de bara visslar om et... Men är hyfsat glad trotsallt.

Edit: törnblomma, ska du bli blond ;)?

Senast ändrad:

Kl.
Just nu saknar jag min son otroligt mycket. Ingen ork lr lust till att göra nåt eller vara social.

Jag också!

Just nu lägger jag sonen och undrar om han verkligen kommer somna.
Han far mest runt i sängen och sjunger just nu :p
Ger det en liten stund till så får vi se.

Just nu lyssnar jag på Radio1's sommarprogram "Vem är lämplig mor" med Rose Alliance om mordet (och den föregående vårdnadstvisten) på Petite Jasmine. Bra jobbat Sverige och soc, verkligen. Fyfan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 103
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 336
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 330
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Inkorsningsmetod