Sv: Just nu... II
MEN HAR SPELET FANTASTISKT PIANOSPEL DÅ?! VAAA??
ETT ILSKET NORSKT PIANOSPEL!
Just nu är jag BESVIKEN på att nostalgi aldrig är lika bra som man mindes den.
Spelade precis igenom Pokémon Red till Game Boy. Älskade Pokémon som barn och tyckte varje steg i varje spel var magiskt. Nu körde jag det i en emulator, använde fuskkoder och ställde in hastigheten på typ x10 för att DET VAR SÅ SEGT OCH HERREGUD KAN JAG FÅ TA MIG TILL THE ELITE FOUR + FÅNGA MEWTWO NU ELLER?!
Skulle spela Thief, som jag älskade som tonåring och typ tyckte var det bästa spelet evah. Tröttnade efter fem minuter pga. utdaterad grafik.
Laddade ned The Silver Brumby, animerad TV-serie om vildhästar (gissar att den är baserad på Windy-böckerna?) som jag avgudade som barn. Hästarna var ju inte ALLS lika fina som jag mindes dem.
Min barndom, våldtagen och mördad.
Buhu.
(Sedan kan den här kräsenheten möjligen ha något att göra med att jag just spelat ut The Last of Us för tredje gången (och blivit lika rörd/gråtit lika mycket även denna gång, och inte heller nu förmått mig att stänga av förrän eftertexterna slutat pga. feelingz), och därmed automatiskt tycker att typ alla spel, filmer och TV-serier som någonsin gjorts är rent jävla värdelöst skräp. Men ändå.)