Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

kl

Ser på Dödsdömdas Sista Ord.
Jösses så sjukt och stört och fel och obehagligt på alla sätt.

Sitter i köket med datorn, har en tjurig sambo som gör mig tjurig. Ska snart ut och jobba på lungcancern lite.

kl

Just nu försöker jag hitta gameplayvideos av olika skräckspel på Youtube, och tillika videor som inte innehåller en facecam med ett visst tillbakastående mansbarn eller någon av hans härmapor/fans.
Det går sådär, kan tilläggas. Pewdepie är fan cancer.

*KL*

Just nu är jag ledsen, arg, besviken, trött på pojkvännen och den här gången är jag rädd att det är utom räddning... :(

Egentligen, ingenting. Egentligen har vi en jättebra relation. Vi tycker om varandra mer och mer för varje dag, vi är sällan oense och när vi är det har vi, hittills, lyckats lösa det utan bråk, vi trivs i varandras sällskap, vi kompletterar varandra, men ändå. Ändå är "han inte säker". För han vill "inte bara gå efter känslan". Han vill gå efter fakta och ha nån slags formel där han kan räkna ut om detta kan fungera. För att, att han är kär är en "opålitlig känsla". Och jag bara :banghead: Man KAN aldrig veta om det kommer att hålla. Men vafan, ta en risk nån gång. :mad:

Ah men:banghead: Det är väl bara njuta av "kär"-känslan och som du säger: Man kan aldrig veta om det håller! Men då får man ju vara glad över den tiden!

kl

Lyssnar på The Cure för första gången på säkert sju-åtta år. Herreguuuud så mycket tonårsnostalgi!

kl

Just nu har jag så mycket skuldkänslor att jag gråter över... *trumvirvel* ...att jag inte tycker om barn/kommer att skaffa barn. För en bekant la precis upp en video på FB på när hennes föräldrar fick veta att hon skulle ha barn, så nu mår jag uruselt och känner mig som en värdelös människa eftersom jag är ensambarn, så min pappa kommer aldrig få barnbarn. Tänk om det var ett av hans mål med livet liksom, att bli morfar. Och så sabbar jag det.

Jag tänker för mycket.

I övrigt längtar jag just nu till Ryssland och vill dit nununu. Men som alla föregående år har något annat som börjar på "k" och slutar på "onserter" lyckats ta upp hela den planerade höst-, vinter- och 2014-budgeten, så jag vågar inte ta mig råd att åka. Buhu.

Senast ändrad:

kl

Just nu sitter jag och väntar på att sambon och jag ska åka till Skavsta och hämta en vän.

kl

Just nu tittar jag på friidrott, längtar således ännu mer till Ryssland, och fascineras i övrigt över hur enormt osexiga jag tycker att idrottares kroppar är. Jag tycker om slanka muskler, men gud så okvinnliga respektive bara oproportionerliga alla ser ut.

Mvh tycker nästan att min fettblobb till kropp ser bättre ut, för den har i alla fall en midja.
(Och det enda skälet till att jag tittar på någon form av idrott är för att försöka spana in snygga män, så jag har tillåtelse att inte uttala mig mer intellektuellt och relevant än så om sport.)

kl

Just nu ligger jag i sängen och är skräckslagen att det kommer komma ytterligare en stor jävla spindel ala tarantellastyle krypandes på vägen!:arghh::nailbiting:

kl

Just nu äter jag popcorn och bevittnar passande nog ett fullt seriöst bråk på FB mellan en rabiat vegan och en normalt funtad människa, om huruvida det är djurplågeri och oetiskt att döda bananflugor genom vinägerfällor eller inte. Mycket fascinerande.

kl

Just nu ligger jag i en solstol på Kreta. Tur det är gratis wifi här så jag kan besöka buke :D
Är extra glad pga drinken jag nyss drack och det börjar bli dags att göra sig i ordning för ett besök i grannbyn. Men ska ligga här och lata mig minst en timma till.

kl

Just nu har jag fått ett brev från mina biologiska föräldrar som bara ber om ursäkt och tydligen tror att jag hatar dem och har gjort det hela livet, och just nu har jag ingen. jävla. aning om vad jag ska svara. Vad svarar man på något sådant liksom? Jag är inte bra på att kommunicera med folk som är annat än 1. glada eller 2. arga, och detta är inget undantag.

Dock humorn i att de ber om ursäkt för att de adopterade bort mig eftersom det bland annat måste vara hemskt tungt för mig att vara omgiven av människor av en annan hudfärg än min. Det är ju en jättesorglig sak att be om ursäkt för egentligen, men eftersom folk på senior absoluuut inte tyckte jag borde nämna något om engagemanget för mitt hemska radikala rasistiska parti SD eftersom det säkert skulle vara kontroversiellt att vara invandringskritisk i Sydkorea, så är det stor humor.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 105
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 336
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 338
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar