Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

kl

Just nu har jag precis kommit fram till att quornfärs från märket Quorn smakar och luktar papper alternativt frigolit, även med ett halvt kar saltpeppar på. Har således asont i magen eftersom jag tränat på den fina konsten i att svälja mat utan att tugga den. Hälsningar Stormkast som ska köpa Hälsans Köks quorn imorgon igen.

Just nu sitter jag med en kopp kaffe och planerar upp dagen. Vi ska iväg på en enorm kräftskiva (jag är så exalterad då det för en gång skull inte är jag som fixar utan vi är faktiskt BORTBJUDNA! Jag slipper servera, passa upp och framför allt, jag slipper städa!)

Så... Jag sitter nog enbart och njuter av min kopp kaffe och dagens enda bekymmer är nog när jag ska orka släpa rumpan in i bilen och och se vad bolaget har för gott idag.

dagens enda bekymmer är nog när jag ska orka släpa rumpan in i bilen och och se vad bolaget har för gott idag.

Jag insåg precis att jag lät som en alkis där men det sorgliga är tyvärr att jag jobbar för mycket för att ens kunna skryta med att jag var på en riktig fest för en månad sen.

Just nu äter jag risifrutti och hoppas att magen ska bli sugen på.. tja, ALL mat.
Snarare än spyfärdig. Varför står det inte mer mjölkprodukter i kylen? :(

kl

Just nu tittar jag på någon form av löpning på TV4 bara och bara för att få se Moskva och gud så jag vill dit igen. Fina fina stad och fina människor.
Just nu borde jag även ringa två samtal som jag egentligen skulle ha ringt igår, men äsch... det kan säkert vänta tills på måndag. Säkert.

Haha eller hur! Jag kan inte ens begripa hur man tränar för att komma dit, springa i två jävla timmar.

Jag begriper det inte heller! Det måste ju vara så himla tråkigt! Men det blir väl kanske nån sorts trans? Man bara rör på benen men hjärnan är nån annan stans.. Jag blir liksom uttråkad efter 30 min:p
Nä, jag skulle bli tokig!

Kl

Står på ridplan och beundrar min häst som lite lätt missnöjt springer runt i leran.

20aa3d86074911e3990622000aeb0f14_7.jpg

Fantastiskt fin!

KL

Just nu ska jag lite snabbt fixa till skatboet på huvudet och sen ska jag på bio!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 111
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 336
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 425
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar