Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Just nu sitter jag i soffan och är så sjukt trött så jag vet inte vad.
Men jag vill ju inte lägga mig nu!

KL

Just nu sitter jag i fåtöljen efter en awesome dag... Med magknip.

Och juste. Måste tvätta min väska. Poop.

Just nu sitter jag och osar och mailar till höger och vänster inför fashion week. Har tänkt hinna med tretton visningar på tre dagar... samtidigt som jag sja tänkt jobba 20 timmae typ... kommer att vara hyfsat död efter det ;)

Äh! Du får ju gå på fashion week! Vi vanliga dödliga får ägna dagarna åt att typ... Rensa proppar i vasken och låtsas att vi har spännande planer för oss i stället :p

kl

Just nu är jag förbannad på min muskel som krånglade idag igen fastän jag vilade igår!

kl

Just nu ligger jag i soffan och funderar på om det är läge att göra något produktivt, dock säger huvudvärken nej till det mesta :meh:

Just nu är jag placerad i soffan med dator och väntar på att min sambo ska komma hem igen så vi kan se klart filmen. Opererades igår så jag softar bara ;)

Äh! Du får ju gå på fashion week! Vi vanliga dödliga får ägna dagarna åt att typ... Rensa proppar i vasken och låtsas att vi har spännande planer för oss i stället :p

Du kan låna min identitet och gå dit när jag däckat! ;) Har osat till 22 visningar :p

Just nu har jag precis sprungit till bussen från kärleken(rätt lugnt just nu dock)/bästa vännen, uppkåtad som fan (gränser är visst inte riktigt vår grej..) Och precis missat bussen. Som jag skulle ska med för att ligga med mitt ex. 1. För att herregud, vill ligga och 2. Skönt att ha dagen fri imorn när vi egentligen skulle ses. Jisses. :crazy:

just nu sitter jag på huvudkontoret i danmark och avslutar det sista jobbet innan jag ska åka hem igen, båten går kl 16.13, längtar!!!!!

Kl
Just nu mår jag inget vidare. Frågan är om jag ska eller inte ska tröstäta glassen som vi har i kylskåpet. Det lutar åt ett njae på den frågan (men jag är ju huuungrig!).

Spännande! Vad lutar det åt?:)

kl

Just nu sitter och jag och är så ofantligt tacksam över att för typ 3 år sen hittat medryttarponnyn och ägare som jag klickar så jävla bra med! Fastän jag bor utomlands så är vi ändå så tajta! Vi båda grät när vi lämnade varandra idag!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 113
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 341
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 428
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar