Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Ingen aning. :o

Jag funderar på att bara säga åt frisören att hon får fria händer - jag har haft samma frisör i säkert femton år och vet att hon är kreativ och mycket duktig så jag tror säkerligen att jag inte skulle lämna salongen missnöjd. :)

Samtidigt så vill jag väl spara på det hår jag har. Jag har rätt tjockt hår med självfall som räcker en bra bit ned på ryggen. Jag vet inte hur mycket jag vill bli av med längdmässigt. Rakluggen är både minus och plus - den är snygg och döljer min panna som är högre än kebnekajse, samtidigt så växer den ned i ögonen så fort och har en virvel i sig som gör att den ibland står åt alla håll och vägrar tämjas - blöt som torr. :D Snedlugg känns dock som en så liten förändring då jag haft det förut, men jag vill ändå ha en lugg för min @#%! panna. :banghead: Mitt ansikte är dessutom så långt att rakluggen verkar korta av det, visuellt.

KL

Just nu funderar jag på att se ett avsnitt av ghost adventures. :)

Kåtheten?:p

kl

Just nu kyler jag mina ben och väntar på att duschen ska bli ledig.

Haha missade visst det här! :p

Näej (eller den var också det, igår, ordnat nu :angel:), skrev ett lååångt inlägg om huruvida jag borde sluta träffa exet eller inte, men tog bort det. Och eftersom vi spenderade en trevlig dag idag med vin och brädspel och 'dylikt', haha, så har jag väl bestämt mig för att det känns bra att ses ibland.

kl

Just nu är jag TRÖTT!

KL

Just nu blev jag inspirerad av ovanstående och ska borsta tänderna, krypa ner i sängen och se på hoppsammandraget på TV. Dock utan chips! :p

kl

Just nu är jag så skadeglad och nöjd efter att ha upptäckt att min gamla mobbare i skolan, som ansåg att jag var tjock, äcklig och tråkig, själv har blivit gravt överviktig och är ensamstående med tre ungar, och av FB att döma saknar goda vänner och inte verkar vara nämnvärt nöjd med sitt liv. Jag ler större än jag borde.

kl

Just nu stör jag mig något så förbannat på att jag alltid, alltid tappar intresset för en man när jag umgåtts med honom, hur fantastosk han än är. Jag är skitglad det resterande dygnet typ, sedan när jag vaknar nästa dag är jag helt utan anledning irriterad och trött på densamma, och vill typ byta identitet för att slippa utväxla ett enda ord med honom igen. Sedan går det också över efter ett par dagar och jag är förtjust och glad igen. VARFÖR, hobbypsykologer? Jag misstänker ju att det här har något att göra med att jag är livrädd för att binda mig och alltid känner mig låst i relationer, men vad fan, när man inte ens är på dejtnivå?

Just nu sitter jag i soffan och inser att jag kommer ägna en stor del av kvällen åt att städa. Wtf. Av eget val dessutom :meh:
Nåja. Ska jag kunna ha någon över imorn så är det väl bara att köra. Ser föööörjävligt ut här hemma.

Undrar hur mycket jag kommer kunna skjuta upp till imorn :angel:
Säg, om jag bara skjuter upp tvätten och lite disk till imorn så är jag ju helt klart värd lite vin och ritande sen :D

Poäng till mig! Det enda som är kvar till imorn är tvätten :D
Xboxet utflyttat till det numera rena vardagsrummet.. aaahh :p

Just nu har jag precis packat upp det jag handlade i affären och insett att jag nog var rätt törstig. 4liter dryck fördelat på multivitamin juice, festis och mjölk.
Borde räcka?

Jag har verkligen ingen aning, men jag är exakt likadan (och också svinigt rädd för att binda mig och bli låst, så det är säkert därför)

kl
Just nu färgar jag håret för typ femhundrasjuttinionde gången den här sommaren... Jag har inget liv.

Jag får göra det om jag får in en bild. Rakluggen försvann och min "nya" snedlugg är som en liten stubb av hår. :D

KL

Just nu lyssnar jag på Rufus Wainwright och funderar på att teckna. :)

KL

Just nu lyssnar jag på Rufus Wainwright och funderar på att teckna. :)

Ååh. Det borde jag kanske göra! Eller imorn bitti...
Men Rufus gör sig ju väldigt bra till kvällen..

Å andra sidan, börjar jag teckna, lyssna på Rufus och dricka rödvin nog kan det nog hända att jag brister i gråt.

Tiergarten som jag lyssnar på gör sig utmärkt för kvällen med sitt lugna tempo och något melankoliska stämning men underbara sång! :love:

Ja, ååh :love:

Kanske om jag kollar lite Masterchef Australia efter The Talented Mr Ripley, att jag klarar lite Rufus då :) Jag blir visst så lätt väldigt känslosam av att lyssna på honom, särskilt när jag minst anar det haha.

... Ja det borde du! Typ som att hjälpa mig att komma på vad för frisyr jag ska placera i mitt hår! The crazier, the better!

Men du har ju så fint och burrigt hår! :bow:

Det enda jag inte sett dig i tror jag är helt plattat, typ stram knut i donut eller bara helt rakt hängande hår. :D

(Han hjälper mig att få bort bandet till väskan som fastnat i pärlorna på klänningen, inget annat konstigt än så alltså, haha)

971182_10151713037795362_1359105070_n.jpg

Och så rakt hår:

329369_1933514733260_7021281_o.jpg

... Och jag har massor med hårspray och INGET att göra, så kom på nåt nuuuu!! :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 113
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 341
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 432
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar