Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

*Försöker komma på mer roliga frisyrer* :D

Ehm, Nitros "Freight train" då? Fast jag vet inte om det går med det burriga håret. :o

Jag brukade ha liknande hår förut. ;)

Fast om du plattar och tuperar som fasen? .. Jag börjar tro att ditt hår är absolut finast som det är. ;)

Haha skulle kanske funka! :p Men jag har ingen plattång... Det är rätt fint som det är faktiskt... Men jag har tråkigt som sagt :p

Just nu är jag trött som fan efter att ha fixat med håret en timme när jag EGENTLIGEN ville sova, tack LV :p

Just nu har jag panik för att jag är fet (borde aldrig ha vägt mig) :banghead:

Har gått upp typ 5-6 kilo :( Speciellt olägligt så här inför fashionweek. Ska klä mig i nåt tältliknande och glida runt i kulisserna :cautious:

OnT: Just nu sitter jag (och hunden) på en uteservering och dricker morgonkaffe. Inte hon då men jag ;)

*Kl*

Just nu funderar jag på hur jag ska klara 4,5 timme till i fängelset utan att falla ihop i sömnkoma. Jag är trött! (Dagens 6.45-19 är oskojsig. Morgondagens 7.45-19 är nästan lika oskojsig.)

Allt är relativt... Inte i jämförelse med folk jag umgås med tex.

OnT just nu betraktar jag hunden som ligger och slappar och ser jäkligt rolig ut ;)

da4382280cbe11e39c6822000a1f9688_6.jpg

Man ska inte jämföra sig med andra, har jag lärt mig :idea:

Alltså, din hund :love:

KL

Jag har precis kommit hem efter en middag på Rökeriet i Nyköpings hamn. Så. Gott.

Just nu sitter jag och dricker strongbow, kollar på Secret Diary of a Call Girl (aaahhh gurgel :love: ) och försöker dra hit kvällens sällskap.

Jag har verkligen ingen aning, men jag är exakt likadan (och också svinigt rädd för att binda mig och bli låst, så det är säkert därför)
Åh, jag är inte ensam! Jag tycker det är så fruktansvärt jobbigt främst för att jag känner mig som ett as mot snubbarna, liksom jag vet ju själv vad jag brukar tänka om killar som är på-av-på-av, och det är inga trevliga tankar.

kl

Just nu är jag på väg ut med en av nämnda snubbar, som med tanke på alla dessa månader dock verkar vara rätt chill med min velighet. Ser fram emot kväll med många white russians och en morgondag som förhoppningsvis inte = avståndstagande gråsten.

kl*
Försöker hålla energin uppe! Jobbat 9,5 timme redan idag och om en timme är det dax att dra och jobba natten också, men bara fyra timmar som tur är!

Hoppas jag kommer kunna sova när jag kommer hem bara, kommer bli en galet stressig natt! Mycket studenter ute, så kommer springa mig svettig och skrika mig hes.

Ont i fötterna har jag också, men det blir lätt så med ett jobb där man aldrig sitter antar jag.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 118
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 341
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 438
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar