Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

*Kl*

Just nu ska jag ta och äta lite B&J Half baked :d Har jobbat drygt tolv timmar idag och imorgon väntar drygt elva timmar. Bara att bita ihop!

kl

Just nu är jag glad över att jag sprang 7 km idag med!
Har så länge legat och känt mig trygg med 6 km.

Just nu kollar jag på tinne och anton och döööör av nervositet.
My god, vilken häst.

Ahhh :love:
Synd på missen i traven, men ååh. Jag måste börja rida igen...

Senast ändrad:

*Kl*

Just nu sitter jag och tycker att klockan ska gå snabbare. En av de intagna har nämligen precis satt in en kladdkaka i ugnen och det luktar gott! :d

kl

Just nu måste jag laga mat men det känns såååå jobbigt!!!! Kan man inte bara äta en chokladkaka till middag?? O_o

/Tjejen som varje söndag ska sluta med godis....

Just nu tittar jag på någon dokumentär på TLC med Kathrine Sørland :love:

960x.jpg

I löf her!

Haha och min lugna fina kväll igår blev galen utekväll, inge rufus där inte :p
Jaja, det kommer ju fler kvällar.

Just nu sitter jag i soffan och är lite småstressad över att klockan redan är halv sju och det är söndag. Mmm söndagsstress. Vad jag gör imorgon? Ingenting.
Ah, work - scarring your sundays for life.

Senast ändrad:

Det kanske inte är den bästa musiken för vilda utekvällar. ;)

Jag sitter bara och väntar på att få flytta på fredag så jag ska spendera veckan i ett tomt rum. studentekonomi hindrar mig ifrån att bränna pengar. :p

lk

Just nu sitter jag i soffan och reflekterar över mitt knäckebrödsintag.
26 knäckemackor senaste veckan, fördelat på två dagar... Anna Skipper skulle vara så stolt!

(varför ha pizza som bakismat liksom)

kl

Just nu tycker jag synd om mig själv efter att ha "dumpat" (hemskt ord) ett ragg av typen jättefin kille, bara för att jag har insett att jag har blivit kär i en annan som visserligen också är jättefin men som även bor på andra sidan jorden. Jag kommer eventuellt aldrig någonsin att se honom igen, så det är ju otroligt nödvändigt att hänga upp mig så att jag blir helt ointresserad av alla andra.

kl

Just nu skissar jag, och är så SJUKT JÄVLA STRESSAD FÖR ATT BLI KLAR INATT för... ingen anledning alls.
Jag måste lära mig chilla med mina sjuka prestationskrav på mig själv.

Edit: Just nu inser jag även att Olly Murs inte är den ultimata musiken för att hamna i rätt stämning när man ska rita ryska terrorister och brittiska SAS-soldater.

Senast ändrad:

Just nu är jag jävligt nöjd med att ha bröst. Inbyggda stressbollar! Awesome!

bouncebouncebounce... :bump:

Hahaha jag borde nog gå och lägga mig...

Kl

Just nu hjärtklappning, tankar som snurrar i 110 km/h, sömnsvårigheter. Tror jag har en smärre ångestattack. Och jag som ville sova :(.

Dör lite.
Jag borde fan också klämma på brösten istället för att fippla med händerna, damphoppa med benet och bita på naglarna. Å andra sidan kanske det kan få oönskade konsekvenser in public...

Just nu sysslar jag med nämnda damphoppande med benet eftersom jag just blev så stressad av att Instagram jävlades att jag fick hjärtklappning. Eh. Men för en jävla gångs skull är jag faktiskt nöjd med mitt skissande. Ser nu fram emot att börja skugga skiten och i vanlig ordning sabba precis allt till en femårings målarbok.

IMG_3376.jpg

Snyggt!

Sitter i soffan, häller i mig kaffe, läser ELLE och laddar upp inför dag ett på fashionweek.

FUUU!!
Men på ett bra sätt! Åh, jag borde göra klart min påbgörjade teckning som ligger på skrivbordet...

Haha ja, som tur är har jag hållit mig till stressbollsklämmande endast när jag är själv. Änsålänge :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 120
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 341
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 439
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar