Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

kl

Just nu känns det lite nervös. Jag ska ut och rida i björnskogen....... Men björnarna är mer rädd för oss än vi är för dom, eller hur var det nu? :crazy:

Just nu undrar jag vad man gör en dag som denna?
Jag har hittills suttit inne i soffan och glott på tv. Och sovit, eftersom jag hostade mig igenom hela natten. Har egentligen inget jag måste göra.

Men det är fint väder och får så jävla dåligt samvete av att bara sitta framför tvn... Men jag har ju inte så stor lust att göra något annat?

Ska rita sen, och spela Alice på xboxet, duger det kanske?

Det duger nog alldeles utmärkt. :D

KL

Lyssnar på Rufus Wainwright, letar efter roliga recept på internet. :)

kl

Just nu spelar jag Sir, You Are Being Hunted och älskar hur överbrittiskt corny det är. Det är egentligen ett rätt mediokert, repetitivt och framför allt glitchigt spel, men charmen gör det roligt på något sätt ändå. Bara det att fienderna ser ut så här och att man kan överleva på marmelad och te.

Sir-1.jpg

Senast ändrad:

Just nu blev jag precis mordhotad på BF3 av någon som sa att han skulle leta på mitt personnummer, söka upp mig och skära upp mig.
Dock var personen uppskattningsvis nio år gammal, möjligen nyligen fyllda tio, så av någon anledning fruktar jag inte precis för mitt liv.

kl

Just nu spelar jag Sir, You Are Being Hunted och älskar hur överbrittiskt corny det är. Det är egentligen ett rätt mediokert, repetitivt och framför allt glitchigt spel, men charmen gör det roligt på något sätt ändå. Bara det att fienderna ser ut så här och att man kan överleva på marmelad och te.

Sir-1.jpg

GOSH :love:

*Kl*

Just nu sitter jag och tycker att min vad-det-nu-är kan ta och pallra sig hit. Jag har nämligen lovat att bjuda på mat och jag är galet hungrig! :p

Just nu ligger jag på min fina soffa, tittar med ett halvt öga på mannen som spelar "Stalker", dricker en öl och STRESSAR LIVET UR MIG. Varför ska allt vara så svårt och komplicerat hela tiden :(? Hjärtklappning de luxe liksom.

Sitter jag och lyssnar på musik från Kingdom Hearts och spelar Kings Road med sambo och hans bror

kl

Just nu kollar jag buke eftersom jag inte kan sova inatt, tyvärr. Tur buke finns!

kl

Är fett omoralisk och för den delen fett trött efter att ha spelat PS3 med vänner hela natten. Söööömn.

Äh, omoralisk schmomoralisk.

Just nu har jag precis vaknat efter en natts dålig sömn med ont i axlar, fingrar och knän... Yay...

KL

Just nu är jag arg, sur, irriterad, ilsk, bitter, upprörd och sur! Ingenting är som det ska och ingenting gör som jag vill.
Pungfittakukhuvud

kl

Just nu lyssnar jag på någon granne under mig som tränar till Gangnam Style på DEN HÖGSTA JÄVLA VOLYMEN VÄRLDEN NÅGONSIN SKÅDAT. Visst fan borde det här vara anmälningsbart för typ... vållande till kroppsskada och sjukdom?

Just nu äter jag nudlar, hostar, hostar, hostar, hostar och tycker ytterst synd om mig själv.

kl

Just nu inser jag att jag lyckats med detta på bara de senaste tre månaderna.
biggrin.gif

IMG_3383.jpg

Från vänster till höger: Modern Warfare 3, Battlefield 3, Far Cry 3 och Modern Warfare 3 igen (den sistnämnda smashade jag dock faktiskt inte, däremot tryckte jag så intensivt på L3 att den typ hoppade ur led och det blev omöjligt att sprinta, jag skulle skruva upp den och försöka fixa, jag fick inte ur skruvarna och fick bryta upp kontrollen, alla komponenter ramlade isär och tja).

Priset man får betala som true gamer! Tur att jag ska börja jobba extra.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 819
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 771
Senast: qitis
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 849
Senast: monster1
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka