Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Jag vill också ligga i en solstol vid en pool!:arghh:

Stormkast: Känns det bra att ha kontakt med dem?

Haha, nä, det känns asmärkligt, jag vet inte alls vad jag ska skriva eller hur jag ska uttrycka mig för att de inte ska uppfatta mig som respektlös eller kall. Men jag fick i alla fall bilder vilket var vad jag hoppats på, och även om jag nu faktiskt inte ser någon likhet mellan oss så var det väldigt kul!

kl

..undrar jag vad jag gett mig in på O_o första dagen på mitt nya jobb som kurator och har blivit fullpumpad med information. Galet mycket som ska redas ut i mitt lilla huvud :p

Ja, det känns ju som om risken är rätt överhängande. Men det blir ju ingen ihållande kontakt så förhoppningsvis ska jag klara mig utan att göra några stora klavertramp.

Jag har inte vågat fråga det än, men ska försöka smyga in en liten fin fråga om vad alla i familjen sysslar med.

Just nu undrar jag varför människan det är tänkt att jag ska åka till landet med imorgon inte.... "svarar på kontaktförsök öht", tänkte jag skriva, men mitt i svarar han såklart.
Förvisso att han inte kan ses imorn, men det är åtminstone besked och jag kan sluta hönsmamma mig.

kl

Just nu sitter jag och skriver mitt första inlägg på mitt nya buke acc eftersom mitt gamla blev borttaget pga inaktivitet. Hette förövrigt Finite (Marrie). Hejhej igen :)

Spännande! Borde kännas asskummt...

kl

Just nu sitter jag och kyler vristerna efter en joggingtur.

Åh, grattis till jobbet :) Mitt framtida drömjobb :D

*KL*

Just nu är jag arg på pojkvännen (igen...), arg på min feber och trött på att packa flyttkartonger. Blöööööööö

Kl

Sitter med Mercedes Benz Fashion Week schemat framför mig och osar till visningar! Uppe i tio stycken nu. Kommer bli svettigt men sjukt kul!

Låter inget vidare. Hoppas det går över snart

Just nu håller jag på att bygga huvudbonader. Fullt normal nattlig sysselsättning ;)

65e6c174052011e39b4022000a9f3c65_6.jpg

Just nu har jag kommit hem från bilbesiktningen av mina två bilar. Båda gick igenom UA. Pärlorna! :love:

Ska käka frukost nu o sen susa iväg till jobbet..

Fin!

Det gick över när jag somnade och jag fick sova hela natten så DET är ju bra. Men att jag utan anledning grät till samma stund jag somnade var ju... mindre bra? Och mycket märkligt.

Kan det vara för att de gjorde dig avslappnad och därmed kanske gjorde att något du omedvetet hållt inne med blev tårar?

Jag håller på att baka och ha mig, imorgon skall jag fira min 25 årsdag med fest en vecka för tidigt ;) Ska opereras nästa vecka och lär inte orka då :p

Kan det vara för att de gjorde dig avslappnad och därmed kanske gjorde att något du omedvetet hållt inne med blev tårar?

Funderar på om det kan vara så... har varit helt slut hela veckan (och vaknat med hjärtklappning om nätterna och inte kunnat somna på en timme, därav pillerhjälp) men har väl kanske kunnat hålla uppe det försvar som behövs ändå.

Men det var en otrevlig känsla, grät okontrollerat i en timme (från ca 30min efter att jag tog tabletten) och hade hjärtklappning/stressryck i benet fram till sekunden jag somnade. Hela tiden utan anledning... Annars när jag är ledsen brukar jag vara bra på att repetera allt jag är dålig på eller misslyckats med, men nu kändes det bara tomt i huvudet under tiden. Och imorse när jag vaknade kom jag knappt ihåg att jag hade gråtit.

Men ger det en chans till i afton, trots allt sov jag väldigt bra och utan avbrott...
Ser nu att det blev en roman av det hela :o

kl

Just nu borde jag gå och lägga mig. Eller ja, jag ligger i sängen, men stänga av datorn..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 111
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 336
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 351
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar