Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

kl

Just nu har jag precis konstaterat att jag har 540 GB med bara spel på datorn. Och nu vill jag installera fler spel, men har slut på utrymme.
Jag... måste ha en ny dator. Jag köpte den här för typ 25 000 för mindre än ett år sedan. FML.

Speldatorer </3

Just nu funderar jag på om det ens är värt att gå till slutprovet imorgon. Jag tror inte det.

I övrigt har jag chips, bok, cola och xbox. Braaaa dag.
Stormkast, jag är ytterst besviken att du inte svarat på mitt mess på fb. :(

Senast ändrad:

kl

Spelar Alice: Madness Returns :love:
Mad_Hatter.png

Sen blire Heroes III, igen.

Gött att fler än jag vill ha istappar :D

Just nu sitter jag och tittar på The great pretender. Dokumentär om Freddie Mercury, helt knäpp men jävlar vilken kille!

Imorgon blir det att damma av lp-samlingen och börja njuta av tidlös 70-talsrock!

Sitter & dricker vin helt ensam. Ser lite på en presentation om autismspektrum tillstånd med.
/forever alone.

kl

Sitter på bussen från Göteborg efter ett fantastiskt roligt dygn med PS3-klanen, medan jag å andra sidan lyssnar på Linnea Henriksson och inser att Väldigt Kär, Obegripligt Ensam är the soundtrack of my life.

kl

Just nu sitter jag på busstationen i nazihålan Ludvika, bombar på med Håkan Hellström på högsta volym och tycker så förbannat synd om mig själv för att jag är så äckligt hysteriskt kär i någon jag vet att jag aldrig någonsin kommer kunna få. Klump i magen och tårar i ögonen och jag vill bara åka till honom nu för att få vara med honom, trots att jag vet att det bara skulle göra mer ont efteråt.

Jag önskar fan att det gick att kastrera sig själv och få samma effekt som hos valacker, dvs. att man helt tappade intresse för det motsatta könet. Det borde gå att beställa cancer i äggstockarna så att man kunde få skäl till att operera bort dem.

kl

Just nu vill jag dra ut på stan och spendera galna summor på fina underkläder och skor. Men har visst inga pengar.

Just nu svär jag långa ramsor över bana 391 i Candy Crush. Samtidigt njuter jag av bästa Linnea Henrikssons übersöta låt "Dansa med mig".

kl

Kollar på dokumentärer om diverse terroristattacker medan jag skissar på en teckning föreställande en... terroristattack. Visserligen en fiktionell sådan, men ändå. Jaja, det ger i alla fall bra inspiration.

Åh fan, jag borde ha ritat idag...
Jaja, det är ju en dag imorgon också, right?
Dessutom har N lägligt placerat alla sina, men framförallt MINA, akvarellpennor i sin replokal. Jag vill ha mina akvarellpennor. Ju.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 103
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 336
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 330
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025