Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu har jag precis konstaterat att jag har 540 GB med bara spel på datorn. Och nu vill jag installera fler spel, men har slut på utrymme.
Jag... måste ha en ny dator. Jag köpte den här för typ 25 000 för mindre än ett år sedan. FML.
Sitter på bussen från Göteborg efter ett fantastiskt roligt dygn med PS3-klanen, medan jag å andra sidan lyssnar på Linnea Henriksson och inser att Väldigt Kär, Obegripligt Ensam är the soundtrack of my life.
Just nu sitter jag på busstationen i nazihålan Ludvika, bombar på med Håkan Hellström på högsta volym och tycker så förbannat synd om mig själv för att jag är så äckligt hysteriskt kär i någon jag vet att jag aldrig någonsin kommer kunna få. Klump i magen och tårar i ögonen och jag vill bara åka till honom nu för att få vara med honom, trots att jag vet att det bara skulle göra mer ont efteråt.
Jag önskar fan att det gick att kastrera sig själv och få samma effekt som hos valacker, dvs. att man helt tappade intresse för det motsatta könet. Det borde gå att beställa cancer i äggstockarna så att man kunde få skäl till att operera bort dem.
Kollar på dokumentärer om diverse terroristattacker medan jag skissar på en teckning föreställande en... terroristattack. Visserligen en fiktionell sådan, men ändå. Jaja, det ger i alla fall bra inspiration.
Åh fan, jag borde ha ritat idag...
Jaja, det är ju en dag imorgon också, right?
Dessutom har N lägligt placerat alla sina, men framförallt MINA, akvarellpennor i sin replokal. Jag vill ha mina akvarellpennor. Ju.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästmänniskan Ja, utifrån den aspekten skulle det vara bra med ridlektioner. Jag kan nog absolut vara hemmablind då hästen jag hade sist var ”perfekt”...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.