Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

wääh har inget hemma. Har sovit. De borrar FORTFARANDE.
Såååå trött. Och huvudvärk.

(YEAH, gnälldag!)

kl

Just nu ligger jag på golvet och försöker andas eftersom att gå en kilometer bärande på 3 liter Cola Zero var så ansträngande att svetten nu bara dryper om mig och jag vill dö. Folk som inte säger att jag blivit tjock - bahahahahahaha. Mvh kunde springa en mil för tre år sedan.

Tappad kondition är inte = tjock.

Kl
Just nu sitter jag i tatueringsstolen och kör cover-up över händerna på sleeven... Skönt att börja tatuera över saker innan den ens är klar :p

Mindre jävla skönt att vi kör vid armbågen :banghead:

Håller med Lightzone, tappad kondition är verkligen inte = tjock. För ett år sedan vägde jag några kg mindre än vad jag gör nu, men fortfarande mer än 10 kg mer än jag gjorde för två år sedan. För ett år sedan kunde jag utan problem springa 15 km, för två år sedan avled jag efter fyra. Min granne, som är en vandrande pinne, kan springa 500 meter innan ger upp för att hon inte har kondition. Kondition är hjärtat och lungornas förmåga att transportera runt syre i blodet, ju bättre kondition desto "bättre transport". Det har inte med vikten att göra. Du är inte tjock!

kl

Just nu, efter fler månader med Windows 8, har jag kommit till insikt med att mitt användarkonto verkar vara detsamma som mitt Microsoftkonto. Att jag faktiskt är inloggad på datorn med mitt Microsoftkonto. Hela tiden. Och att all information som jag skrivit in på datornm i tron om att det var ett helt vanligt inloggningskonto i just datorn, således delas på nätet.

Och efter att just nu ha tittat på ett mail i min skickat-mapp, så inser jag följaktligen att precis alla med Hotmail som jag mailat de senaste månaderna verkar ha fått ta del av min användarbild. Som jag trodde att bara jag såg. Och som föreställer följande.

tumblr_ljqdrk4jZh1qzi80do1_500.gif

Om ni ursäktar ska jag nu gå och anamma fosterställning i badkaret.

*KL*

Just nu är jag glad för att jag kom in på min utbildning, nervös över flytten och har lätt ångest då detta betyder att jag flyttar ifrån pojkvännen. Men ändå mest glad för att jag kom in.

kl

Just nu är jag lite avundsjuk på alla som är i Stockholm (? Göteborg? Malmö?) och ser Iron Maiden. Jag vill nämligen också bära fula T-shirts, slå ut tänderna och limma fast dem igen, spara ut mitt hår tills det är så slitet att Svinto skulle bli avundsjukt, skaffa en pickup, gifta mig och skaffa barn med en släkting och anse att en perfekt fest är att stå och bröla med en ölburk i handen.

Mvh inga fördomar.

wink.gif

(Eftersom det är internet: Minst en av mina bästa vänner är på sagda konsert så man behöver inte ta det på superallvar och bli jättekränkt.)

Senast ändrad:

KRÄNKT!

kl
Jag tittar på Sherlock.
Enda pluset att dejten gick och blev magsjuk efter att ha bokat in mig på ett hysteriskt jävla hotellrum - jag lyckades äntligen se ett avsnitt. Det var awesome.
Martin Freeman <3

*kl*

Just nu sitter jag i min "pensionärsfåtölj" och läser deckare...

db05ed8aecd511e29fda22000a1f8ae8_7.jpg

Just nu sitter jag framför TVn (trist väder ute) och dricker kaffe! Är dundersugen på jordgubbar och grädde, trots att jag åt en hel låda själv igår. :D

kl

Just nu vilar jag i soffan efter att ha varit ute på promenad i en timma och tjugo minuter.
Börjar bli dags att fixa lunch.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 087
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 330
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 314
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar