Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

*kl*

Just nu tar jag en paus i pluggandet med de sista fem mastodont uppgifterna för att få lite sommarlov innan skolan sätter igång igen i juli....
Pausen funkar bra, pluggandet sådär....

Just nu försöker jag hitta motivation till att plugga.
Det går inte alls. Uppgiften jag sitter med nu skulle varit inne i fredags. Sedan en till som ska in nu på fredag. Försöker lista ut precis hur lite jag kan göra utan att bli underkänd i hela kursen.

EGENTLIGEN tycker jag ju att Administration 2 är roligt! Fick A i Admin 1 och började den här kursen med två stabila B-uppgifter. Nu vill jag bara precis inget alls.

Eller jo. Börja jobba som brevbärare igen så att jag kan jobba 3-4dagar i veckan och inte behöva stressa 7dagar i veckan för att pluggångesten ligger som ett äckligt blött moln ovanför mig. Och runt mig. BLÄH.

Jag sitter och väntar på att min sambo ska sluta jobbet så vi kan åka upp till stallet och ta in gamlingen undan regnet en stund. =)

kl

Just nu spelar jag PS3 för första gången på en vecka, inser att det räckte för att jag ska bli helt ringrostig och inte träffa jack shit, och funderar i övrigt på att inte se Depeche Mode imorgon trots att jag lagt 500 på biljetten och längtat och peppat och ja. För jag ids inte gå pga. förkyld (jag har köat och stått längst fram till andra konserter med +40 i feber) och pga. trött (som om det brukar spela roll för mig och musik?). Känner mig schizo.

Inte för att vara den som är den (fast jo), men du har biljett. Du LÄÄÄR ångrarej om du skiter it!

Jag är verkligen alldeles för trött haha, pallar inte tanken på att gå upp klockan 3 inatt och sminka och fixa hår och välja kläder och packa och åhhhh. Har inte ens lyssnat på en enda låt från senaste plattan och var ju nästan på väg att skita i P&L för att det var för dyrt. Och dessutom går jag fortfarande i ett Kaizersvacuum och vill inte se något annat förrän september typ.
Men vi får seee.

kl

Just nu sitter jag och fascineras över att ett av mina blogginlägg länkats med positiva ord från en bloggare som kallar sig rabiat och radikal feministflata typ. Kan inte låta bli att undra om densamma faktiskt har läst mina övriga inlägg och märkt att de övriga 99% åsikterna går stick i stäv med dennes, eller liksom...

Just nu fick jag m.fl tydligen någon att lämna en fb-sida om 30stm.
Genom att skriva om lypsyl.

Oh dear...
Poor ekelonz.

Just nu sitter jag och läser spännande deckare och tittar ut på luftballonger som seglar förbi utanför mitt fönster

8d0cac60df6311e2b5fe22000aaa0750_6.jpg

Döööör. Vill ha detaljer!

kl

Just nu utforskar jag Netflix. Reggade mig med utgångspunkten "åh, nu kanske jag äntligen kan orka se lite nya filmer som jag aldrig orkar tanka!". Vad som hänt är att jag bara tittat på serier och filmer jag redan sett för "åh, den här filmen såg jag ju förut och den var ju bra så varför inte se den igen".
smirk.gif

Men nu ska jag faktiskt ta mig i kragen och se The Dark Knight Rises trots att jag hatar allt vad hjältefilmer heter.

Just nu sitter jag här och ugglar medan resten av familjen sover.
Hade en dust med sambon tidigare, sedan gick jag ut och han lade sonen och uppenbarligen sig själv också. Så vi har inte pratat något alls än sedan dess, känns ju sådär speciellt eftersom han jobbar hela dan i morgon.

Höhöhö :D
In på Swedish echelon med dig, kommentarerna till inlägget om favoritfilmer med Jared.

Kl
Just nu sitter jag på t-banan till centralen. Kommer vara framme 21min innan tåget går. Ute-i-god-tid-rekord! Har inte behövt springa en meter hela på hela morgonen!

Just nu hämtar jag luft utanför det absolut varmaste jävla tåg jag någonsin satt min fot i...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 086
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 330
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 307
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar