Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Kl

Just nu sitter jag och kollar på tv och lär bli fast här en timma till.

Just nu funderar jag på hur mycket man kan gå ner på tre veckor...
Massa protein, havregrynsgröt och träning. Hmm..

Varför just tre veckor?:)

kl

Just nu sitter jag och surar över problem länder emellan..GAAH!:arghh:

Londonresa :)

Nu har jag iaf ätit upp all skitmat hemma, imorgon är det storkoksdags som gäller!

Jasså:)

kl

Just nu sitter jag och bävar inför att gå ut i stekvärmen. Har nogaldrig upplevt denna värme förut!

sitter mest och tycker synd om mig själv, är förskyld, åker till danmark imorgon med jobbet och på fredag är det midsommar, det är fint väder ute, jag vill inte vara sjuk nu!!!!!!

kl

Är en aning förvirrad, tydligen... Bokade tid i tvättstugan kl 12 idag. Går ner kl 12, nån annan tvättar. Va f*n!?

NU kommer jag på att det är tisdag idag. Jag bokade en tid på måndag......

*KL*

Just nu läser jag igenom mina hemtentor sista gången. Sedan ska de lämnas in. Sen är jag LEDIG i elva dagar!!! :banana: :banana:

Just nu käkar jag hallon-kvarg-mos och försöker tagga till för att se 30 seconds to mars. Vilket påminner mig, ÖRONPROPPAR!
(inte för bandet, för de hysteriska fansen)

kl

Just nu försöker jag samla kraft och motivation att ge mig ut och jogga en sväng, trots att det blåser ordentligt.

knapp

Väntar på telefonsamtal och har lätt ångest inför allt som måste fixas men som jag inte orkar ta tag i.

KL

Just nu sitter jag och klurar på vad det ska bli för väder egentligen, och om det är lönt att pallra sig ner till stranden eller ej. Decisions decisions...

kl

Just nu spelar jag The Ship och vill typ döda någon över min förbannade jävla tandvärk. Och jag har inte råååååd att lägga allraminst 4000:- på att fixa hål (och nej, högkostnadsskyddet hjälper inte ett skvatt pga. har inte 3000:- + 50% på resterande heller). Dessutom är jag livrädd för tandläkare sedan jag av någon anledning såg Tandläkaren och Tandläkaren 2 när jag var sju och tio år gammal, är således irrationellt livrädd för att få tänderna utdragna och bli borrad i utan bedövning, och skulle således inte våga gå även om besöket så vore gratis.

WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHH.

Just nu är jag arg, ledsen och besviken över att mitt en gång så otroligt älskade favoritband har blivit så jävla dåliga (utom trummisen, han är lika bra som alltid) och skaffat sig en sån urkass attityd och allt var bara... skit.

Fy fan vad gött :D :D :D :D :D!

Just nu sitter jag och tjurar........ jag vill inte plugga..................................................jag vet att jag är sjukt förutsägbar..................... Meeeeen!!! Snart kan jag sticka ut och springa för det verkar börja klarna upp här :D! ql höjdpunkt en ledig dag verkligen.

Grattis! Vad roligt! :D

*kl*

Just nu sitter jag och försöker lära mig skriva skrivstil, igen. Det går inte bra. Blir bara klumelurer :rofl: :rofl:

Postivt tänkande: Jag har gått en trevlig promenad i solsken idag :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 075
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 330
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 302
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar