Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

kl

just nu ligger jag med sambon i soffan och vi båda är halvt bakis efter en lång natt. Men kul var det!!

Kl

Just nu äter barnen lunch och jag matar sonen, det går lite segt idag..

KL

Just nu har jag landat i soffan en stund efter att ha strukit klädberget för denna vecka..

Just nu kokar jag risgrynsgröt (ja i juni) och laddar mentalt för att ta tag i dagens plugg (som egentligen är roligt, men idag är jag seg).

Just nu försöker jag att INTE köpa en landsvägscykel. :D Har lovat mig själv att vänta till i höst då det blir lite rea och kampanjer, jag måste komma ihåg att jag faktiskt studerar. :p

Just nu.... Har jag just sagt upp mig från den här dagen. Sovit totalt 14h sen igårkväll kl.18. Och är fortfarande så trött att jag knappt vet vad jag heter.

Plugga kan man göra imorgon har jag hört.
Idag: soffa och mat. I mängder.

kl

Just nu ösregnar det här. Jag tycker att det är lite mysigt att sitta inne och titta på det.
Oj, nu åskar det också jättemycket! :nailbiting:

*kl*

Sitter och äter och får onda ögat haha

9baff24ad6b211e29ade22000a1f9bd0_6.jpg

kl

Just nu sitter jag och försöker få tummen ur för att åka och fixa med min försäkring.

kl

Just nu har jag försökt plugga i 2 timmar och lyckats läsa exakt två sidor (av pluggläsandet, jag har läst massor av sidor för mitt höga nöjes skull)
Går inte så bra det här.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 075
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 330
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 287
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar