Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu försöker jag att INTE köpa en landsvägscykel. Har lovat mig själv att vänta till i höst då det blir lite rea och kampanjer, jag måste komma ihåg att jag faktiskt studerar.
Just nu.... Har jag just sagt upp mig från den här dagen. Sovit totalt 14h sen igårkväll kl.18. Och är fortfarande så trött att jag knappt vet vad jag heter.
Plugga kan man göra imorgon har jag hört.
Idag: soffa och mat. I mängder.
Just nu har jag försökt plugga i 2 timmar och lyckats läsa exakt två sidor (av pluggläsandet, jag har läst massor av sidor för mitt höga nöjes skull)
Går inte så bra det här.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.