Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu har jag fastnat framför Minecraft.
Jag... borde sova. Men jag har hittat en grotta med hur mycket guld som helst. Och jag behöver bygga klart mitt hus.
Såatte... dygna? Dygna.
Just nu har jag släpat med mig laptopen ut på balkongen och ligger och solar medan jag spelar Minecraft och pumpar Skambankt, Sabaton och Kaizers Orchestra för hela grannskapet. Hur man bäst spenderar en gassande solig dag enligt Stormkast.
Just nu dricker jag kaffe på balkongen och funderar på att släppa it lill kisse och dra igång tvättmaskinen innan jag drar mig ut på en promenad på byn
Just nu pustar jag ut efter att ha bedrivit en tio minuter lång intensiv jakt med tränat rovdjur; Jag är kattvakt, och en stor flygande sak med antenner satte sig plötsligt på min skärm, vilket fick mig att skrika, kasta upp mobilen i luften, flyga upp från sängen och rusa ut i hallen. Så jag hämtade le sovande katt från köket och kastade in henne i sovrummet medan jag stod och ångestskakade i dörröppningen. Om katten inte tagit fanskapet hade jag sovit på toaletten i väntan på att kunna ringa en kompis och be den smälla djuret imorgon, så jag har ändrat mig, jag tycker om katter ändå.
Just nu är jag precis klar mer diverse registreringar (som ska göras senast imorgon, hej framförhållning ) till sommarkurserna jag ska läsa. Lagom glad på länkar som inte vill fungera och sidor med bristfällig information...
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Juridik & Ekonomi Kan du starta den ur ditt perspektiv?
Jag hänger med.
Frågan är ju egentligen, "var skall människor egentligen bo?"
Och "vem skall...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.