Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

kl

Just nu spelar jag Minecraft, gör fransk manikyr och roar mig med den gamla klassiska tråden om terjade bilder på Flashback.

Just nu har jag panik då jag inte vet vad man ska ha för kläder på studentfest i imorgon plus panik över att jag inte ännu kommit ut och motionerat :nailbiting:

Kl

Just nu har jag precis kollat klart på mitt tvprogram och tänkte åka till stallet så fort energin ökat på lite.

Kl

De säger att atarax inte är beroendeframkallande... Hehe.. Okej.
Nu ska jag sova. Länge, länge, länge <3

kl

Just nu ligger jag i sängen och myser med hunden och min tös som kollar på tecknat.

*KL*

Just nu dansar jag såhär :banana: :banana: :banana: för första utkastet till min roman är klar! Den har liksom början, en mitt och ett slut! Som hänger ihop!!! :banana:

*kl*

Balkonghänger

62eb75d0d59811e2b10722000a1f98d4_6.jpg

Åh, det där ser riktigt härligt ut :)

Lillagoajag: Vad roligt, bra jobbat! :bump:

Just nu är jag trött och sitter i soffan och lata mig.

Det var det!

Just nu tittar jag på hästen och äter jordgubbar

de28e82ed5c811e2bd6422000a9f12df_6.jpg

Just nu hanterar jag lite poststress efter att ha kört bil ensam på utmanande vägar för första gången samt bannar mig själv för att jag inte packar inför min kommande 7-veckorstrip.

Just nu tittar jag på TLC (Amerikas Värsta Tatueringar följt av Min Mamma Är Besatt) och läser Steinbeck. Mmm kontraster :p

KL

Just nu sitter jag och slötittar på Nineties på SVT play och fryser, känner mig asdeppig och är fruktansvärt rastlös. Galet härlig lördagkväll.

kl

Just nu fick jag ett SMS av en kille som undrade om jag var tjejen som han träffade ute för någon vecka sedan och fallit för, hon hade gett honom mitt nummer när de skiljts åt. Besvikelsen i svaret när jag messade tillbaka och sa att jag tyvärr inte var den tjejen. Nu blev jag fan också deprimerad av det här för hans skull, haha. Stackars.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 075
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 330
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 275
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar