Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

KL

Just nu avlider jag i min fåtölj. STÅR INTE UT MED VÄRMEN!!!!!
Men har i alla fall tagit en forever alone-promenad ut på stan, köpte en glass och Dance Central 3. Sedan skrev jag ett kunskapstest om delegering, cyklade till jobbet och lämnade in det, cyklade hem och avled i fåtöljen igen :p

Jag tänker inte röra mig en meter till förrän ikväll :mad:

Nä det är ju nästan lite kyligt nu!?

Jag äter glass och är ehhhh iakttagen ;-)

4c41ffb2d9ca11e297b922000a1fa527_6.jpg

Nä allt kallare än plus 23 är kallt ;-)

Just nu dricker vi midsommardrinkar

3e5a2f62da8f11e283fe22000a1fa511_6.jpg

... och denna tittar på i sin midsommar outfit

92dacff8da8d11e2815722000a1fa518_6.jpg

kl

Just nu sitter jag på Göteborgs central och betraktar alla fulla fula människor, samt försöker undvika att få mobilen stulen av det gäng som två gånger frågat om de får låna telefonen och nu står fem meter bort och sneglar hit. Jäkla vider.

Och nu sitter någon på tåget och stirrar hungrigt på min handväska. Vad ÄR detta?! Göteborg gör verkligen allt för att få mig att hata staden lite mer för varje gång jag är här.

kl

Har en hallonpavlova på G. Blev ingen go midsommar efterrätt igår så det får bli idag istället :D:d

kl
Nu har jag precis stått i fönstret i typ en halvtimme och tittat på folk som hämtade brud. Jag kan ju förstås inte motstå bröllop, så när jag insåg att trummor och rassel betydde brudhämtning blev jag visst klistrad i fönstret :D

Alltså jag får helt enkelt följa med varje gång du ska dit!

Kl
Just nu sitter jag och undviker att göra uppgiften som skulle in i fredags. Skitkurs. Orkar inte ens försöka bry mig. Gurgel.
Å andra sidan är jag ju inte JÄTTEsugen på att bli återbetalningsskyldig när jag redan gjort 50% av den.
Kanske kan nöja mig med ett E i slutbetyg.

*kl*

Just nu gör jag det Lightzone borde göra, alltså pluggar. ;) Skriver en uppgift om hur nationalismen påverkas av globaliseringen. ENORMT stort och intressant ämne och vi får bara skriva två sidor samt att vi måste utgå från en liten pluttig bok som förvisso är bra men den är just bara en introduktion till ämnet. Jag vill dyka ner i biblioteket och leta rapporter och verkligen gräva i det här, men jag har ju värsta tvångströjan på mig. :p

KL

Just nu sitter jag och slöar efter att ha slängt i mig en Vitamin Well och en kesomellis till lunch :p Delad tur på jobbet, dvs jobbar 07-11, 16-21. Dösegt :o

Haha det du gör låter förvisso intressant!
Men motivation till ALLT är någonstans långt ner på minus :(

Kl

Just nu sitter jag i stallet medans hovslagaren gör stallets tre hästar till sommarhästar - barfota runt om! På onsdag blir det betessläpp, mysigt :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 081
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 330
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 302
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar