Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

kl

Just nu är jag kattvakt hos min pappa och försöker överrösta hans grannars äckliga trancemusik med Kaizers Orchestra på så hög volym att det skär i mina egna öron. Tur att pappa inte vet att alla hans grannar kommer att hata honom när han kommer hem igen.
angel.gif

Edit: Och tre minuter efter att jag vridit upp musiken sänkte de sin. Victory. (Det faktumet hindrar ju dock inte mig från att fortsätta övertyga hela grannskapet om att Kaizers är deras nya favoritband vare sig de vill eller inte.)

Senast ändrad:

Hehe go get 'em!

Just nu sitter jag och tittar på "Amerikas värsta tatueringar", dricker äppeljuice och trycker i mig bröd. Magen ser ut som en ganska överuppblåst ballong. Söndag. Woop!

kl

Spelar The Last Of Us och försöker bestämma mig för om jag är hänförd eller fett uttråkad, haha.

Haha, det lutade nog ändå åt det förstnämnda "tyvärr".
biggrin.gif
Om inte annat för att grafiken är så fantastisk att jag vill dö.

Just nu ser jag om Little Britain för säkert 1938381:e gången, dricker cappucino och är nöjd med att jag löptränat för första gången på ett år.

kl

Just nu är jag glad för att jag har ridit dressyrhästen men nervös över att ringa ett samtal.

kl

Just nu sitter jag helt död i soffan och stirrar framför mig...
Skulle upp på boot camp - men nej.
Skulle upp 08 och plugga - men nej

Kom upp tjugo över elva. Ååh vad bra allt går idag!

Edit: och enligt vågen gick jag upp 2kg igår. Vill bara skita i allt och trycka pizza hela dan, inget funkar ju ändå.

Senast ändrad:

Men neeeej, du har inte gått upp 2 kg på en dag, möjligen i vätska och mat men inte i fett.

Egentligen, innerst inne, vet jag väl det...
Men 'skita i allt'-inställningen har nog mer med mitt allmänna humör idag att göra.. BLÄÄÄH på allt bara.

(och de borrar... liiite i taget... och så lite längre... som att de försöker vara försiktiga. Hållit på i en timme nu. Kan. Inte. Tänka.)

Du kan ju bokstavligt talat skita... Men kanske inte i allt, toaletten är mer lämplig. Läste på en blogg en gång "En bajskorv kan faktiskt väga 500g!" :D

Jag pendlar också upp och ned ibland, man får försöka bita sig i läppen och acceptera att ens vikt är rörlig, helt enkelt. Men man går ned det igen!

^^

Just nu vill jag typ.... Göra scones och äta med smör och ost (eller bara äta upp allt rostbröd), göra kladdkaka och köpa spenatpizza.
gurgel. Vad hände med den här dagen egentligen?

Kämpa emot suget! Ät... Sallad. Eller babyspenat. Kan du inte göra en egen, bra variant av spenatpizza? :)

Dagen blev som humöret valde att göra av den!

KL

Fnissar inombords åt snubben bredvid på bussen som tog fram en glasflaska med flädersaft och skulle öppna korken... BAM! ... Han blev lite rädd :p Smällde värre än en champagnekork!

Just nu sitter jag och är sur för att jag inte har skitmycket pengar så jag kan åka till USA och gå på Warped. Och sur för att jättemånga bra band inte kommer till Sverige/Europa på sommaren, eftersom de är på just Warped då :mad:

kl

Just nu sitter jag och har gåshud och andas tungt för jag måste ringa ett viktigt samtal kl 14:nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 086
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 330
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 311
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar