Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu är jag kattvakt hos min pappa och försöker överrösta hans grannars äckliga trancemusik med Kaizers Orchestra på så hög volym att det skär i mina egna öron. Tur att pappa inte vet att alla hans grannar kommer att hata honom när han kommer hem igen.
Edit: Och tre minuter efter att jag vridit upp musiken sänkte de sin. Victory. (Det faktumet hindrar ju dock inte mig från att fortsätta övertyga hela grannskapet om att Kaizers är deras nya favoritband vare sig de vill eller inte.)
Just nu sitter jag och tittar på "Amerikas värsta tatueringar", dricker äppeljuice och trycker i mig bröd. Magen ser ut som en ganska överuppblåst ballong. Söndag. Woop!
Just nu vill jag typ.... Göra scones och äta med smör och ost (eller bara äta upp allt rostbröd), göra kladdkaka och köpa spenatpizza.
gurgel. Vad hände med den här dagen egentligen?
Fnissar inombords åt snubben bredvid på bussen som tog fram en glasflaska med flädersaft och skulle öppna korken... BAM! ... Han blev lite rädd Smällde värre än en champagnekork!
Just nu sitter jag och är sur för att jag inte har skitmycket pengar så jag kan åka till USA och gå på Warped. Och sur för att jättemånga bra band inte kommer till Sverige/Europa på sommaren, eftersom de är på just Warped då
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hundavel & Ras Haha ja jag föreställde mig någon slags genetisk mutation som att en del andra raser föds med stubbsvans och börja leta i mitt minne om...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.