Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man meddelar värden att Tekniska Museet hört av sig och var mycket intresserade av spisen. Den har högt historiskt värde då den räknas som efterföljaren till grottmänniskornas eldstad. Du donerade den, då inga andra exemplar finns att hitta längre. En plakett med världens namn kommer att sättas upp brevid spisen på museet och han kommer att omnämnas som historiens förnämsta gåvogivare. Sen hivar du ut gammelspisen på soptippens recykling och väntar in en ny. Amen.Hur man övertygar snålt bostadsbolag att det är dags att få en ny spis då den gamla är 34 år.
Man får använda skyddsrummet till annat i fredstid. Sedan har man en viss tid på sig att ställa i ordning skyddsrummet för användning när order om det ges. T.ex. bära ut saker som inte ska vara där och montera utrustning. Kan dörrspärrarna demonteras någorlunda enkelt vid behov skulle jag tro att det är ok att ha dem där.Varför man sätter in skyddsrumsdörrar i våra omklädningsrum på jobbet för att sedan spärra upp dom så det inte går att stänga om det faktiskt skulle behövas?!
Jag jobbar delvis i ett gammalt skyddsrum förbaskat irriterande svårt att få in radiokanaler men kan ju säga att om kriget kommer drar jag hem iställetVarför man sätter in skyddsrumsdörrar i våra omklädningsrum på jobbet för att sedan spärra upp dom så det inte går att stänga om det faktiskt skulle behövas?!
Kanske någon statistik över sannolikhet för brand i gamla vitvaror utifrån ålder och/eller den artikel i senaste hem & hyra som pratade om samband mellan ålder på kökselektronik och brandrisk? Ett nedbrunnet hyreshus är ett betydligt större omak än att byta en spis.Hur man övertygar snålt bostadsbolag att det är dags att få en ny spis då den gamla är 34 år.
Hur man övertygar snålt bostadsbolag att det är dags att få en ny spis då den gamla är 34 år.
En vän har samma problem, kan varken se mina bilder och jag kan inte ta emot från henne. För mig funkar alla andra konversationer dock, men hon har samma problem överlagVarför jag inte kan se bilder i messenger helt plötsligt?
Kan man ens leva och bo på så hög höjd?Läser bruksanvisningen till min nya ugn
Använd bara enheten upp till max 4000 möh
4000 meter över havet
Men vad händer då vill jag ju veta
Njae förmodligen inte men sannolikheten att man då släpar upp en ugn måste ju vara minimal men någon måste ju gjort det annars skulle det ju inte varnas för det välKan man ens leva och bo på så hög höjd?
ta ugnen på ryggen och klättra och testa!Läser bruksanvisningen till min nya ugn
Använd bara enheten upp till max 4000 möh
4000 meter över havet
Men vad händer då vill jag ju veta
Ont i fötterna och knänata ugnen på ryggen och klättra och testa!
Hacienda Mallkini ligger på ~ 4500 m ö h, så jo det kan man.Kan man ens leva och bo på så hög höjd?
Tänkte sy en skjorta till maken, julklapp kanske? Men hur sjutton ska jag hitta rätt storlek utan att avslöja planen för honom?
Svårt att översätta till mönstret tycker jag.. det är den hel del veck och så. Svårt att få det helt rätt. Dessutom vet jag inte vilka av alla hans skjortor som sitter bra..Kan du inte ta en skjorta han redan har och använda för mått?
Min ugn är nog över 50 år. Jag lär inte få en ny.Hur man övertygar snålt bostadsbolag att det är dags att få en ny spis då den gamla är 34 år.
Oj då är du värre.Min ugn är nog över 50 år. Jag lär inte få en ny.