Rena rama vårvärmen-6 grader just nu. Så inte så farligt ändå. Men minusgrader är det ju....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rena rama vårvärmen-6 grader just nu. Så inte så farligt ändå. Men minusgrader är det ju....
Helst inte på ett tag, lär väl bara frysa på igen och bli glashaltNär det blir plus och regn i Värmland.
Jag vill ha plusgrader och snöfritt.Helst inte på ett tag, lär väl bara frysa på igen och bli glashalt
Det finns ingen förening länge har svaret. Den är avslutad.Jag hade ju verkligen inte ens kunnat komma på tanken att hyra nykterhetsföreningens lokal om jag skulle ha en fest med alkohol. Det låter helt vrickat.
Ja tack, lägg ut en bild, eller flera bilder. Innan jag läste det här, hade jag aldrig funderat på saken. Nu funderar jag verkligen på vad som händer!Jag undrar ifall någon någon gång funderat på vad som händer ifall man tvättar en kulpenna tilsammans med tvätt i olika färger?
I så fall hade jag kunnat visa en bild på hur det blir
Jag med!Ja tack, lägg ut en bild, eller flera bilder. Innan jag läste det här, hade jag aldrig funderat på saken. Nu funderar jag verkligen på vad som händer!
Ja tack, lägg ut en bild, eller flera bilder. Innan jag läste det här, hade jag aldrig funderat på saken. Nu funderar jag verkligen på vad som händer!
Här är ett exempelJag med!
Usch, var försiktigMen vad fan... risk för cyklon i nästa vecka
Betyder det att jag nu MÅSTE hamra fast de nya plankorna på verandan på baksidan.......
Sambon reser bort "med grabbarna" i morgon... hoppas att cyklonen lugnar sig lite....
Visa bifogad fil 133519