Just nu funderar jag på….Del 2.

Status
Stängd för vidare inlägg.
På för mig viktiga människor som har åsikter som jag inte delar och som uttrycker sig på sätt som jag absolut inte tycker är okej.

På när en person man tycker mycket om är illa omtyckt av en annan man tycker om (händer inte så ofta tack och lov).

Om någon här säger fotsmock och/eller vet vad det är?🤔
Ett ord som använts sen jag var liten.

Bifogade filer

• 20231203_162306.webp
    20231203_162306.webp
    100,5 KB · Visningar: 56
Men vad fan... risk för cyklon i nästa vecka O_o
Betyder det att jag nu MÅSTE hamra fast de nya plankorna på verandan på baksidan.......

Sambon reser bort "med grabbarna" i morgon... hoppas att cyklonen lugnar sig lite....
Screenshot_20231205-172855_Facebook.webp

Jag kan inte längre betala med kort när jag näthandlar på datorn?
Tex apotea där det tidigare inte var några problem att fylla i kortet och sen signera med mobilens bank id även andra sidor
Började för ett par veckor och jag fattar inte riktigt varför har jag missat något?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
39 40 41
Svar
812
· Visningar
28 775
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
86 87 88
Svar
1 759
· Visningar
85 949
Senast: Lilla
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
3 173
Senast: Lilla
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 713
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV