Alltså, varje gång Chika morgonkissar (oftast dagens största kiss.) utbrister jag: "Wow, that's a big pee! Well done, good girl!".Varför säger jag duktig Megara, när hon bajsar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, varje gång Chika morgonkissar (oftast dagens största kiss.) utbrister jag: "Wow, that's a big pee! Well done, good girl!".Varför säger jag duktig Megara, när hon bajsar
De tycker inte om det alls och kan dra in hela sjukpenningen.Vad tycker försäkringskassan om att en person jobbar fler timmar än den ska enligt sin sjukskrivning?
Ja, om ingen annan kan ta hand om hästen. Man måste tänka på sin hälsa också.Jag är helt sönderstressad i en situation kring en häst. Kan man avliva en häst för att rädda sin egen mentala hälsa?
Ja, det kan man. Jag höll på länge med en häst som vi inte hittade varför hon var halt. Under tiden blev hon både fetare och farligare.Jag är helt sönderstressad i en situation kring en häst. Kan man avliva en häst för att rädda sin egen mentala hälsa?