Donald Trumps andra presidentperiod (2)

Om ni ser den här, som är lite småkul, då ska ni veta att det har hänt, men ganska prick för sex år se'n.

MarcoRubio-andTheGermanDam.webp

Alltså, det är så sjukt provocerande att läsa om allt som sabbade Harris kampanj, som trots allt var lite mer inspirerande inledningsvis än vad den urvattnades till. Nu kommer det detaljer om att Biden och hans lojalister pressade Harris till att försvara Bidens policys och rådgivare som tyckte att hon borde hålla mer avstånd avlägsnades från kampanjen...
https://thehill.com/homenews/campaign/5191087-harris-trump-biden-harris/
Herregud så idiotiskt

Han har taggat ned lite på att etniskt rensa Gaza för tillfället, och inte tjatat så mycket om att han ska ha kontroll sedan den där groteska videon med guldstatyer av honom. Men det går ju lite i vågor!
VA? Men what about the riviera of the middle east?? Jag som hade sett fram emot att ligga där och sippa på drinkar på platsen där så många mist livet inte ens en halv generation tidigare..

Skämt åsido så var det inte oväntat, tror faktiskt aldrig detta var "på riktigt" utan det är bara ännu ett dumt ploj-uttalande för att ta fokus från all skit som faktiskt händer.

• Trump hoppas på HD för att häva födslorätt​

Donald Trumps jurister har vänt sig till USA:s högsta domstol för att få igenom möjligheten att riva upp den automatiska rätten till medborgarskap för barn som föds inom landets gränser.
    Trump genomförde beslutet i en order, som sedan har blockerats av rättsliga instanser. Det är därför han nu vänder sig till HD.
    – Presidentens dekret om att försöka upphäva medborgarskapet är uppenbart i strid med grundlagen och ärligt talat oamerikanskt, säger Kaliforniens justitieminister Rob Bonta som var en av de skarpaste kritikerna.

TT

USA ber Danmark om hjälp med äggkrisen​

Äggbristen har blivit ett hett politiskt ämne i USA. Bristen har fått flera livsmedelsbutiker att sätta maxgränser på hur många ägg en kund får köpa.
Nu har landet bett Danmark om hjälp, rapporterar danska TV 2.
Enligt nyhetskanalen har man ställt frågan till landet om man kan exportera ägg till USA.
Bristen på ägg beror på fågelinfluensan, som lett till att 50 miljoner höns fått avlivas sedan oktober.
Det är inte klart huruvida Danmark kommer att kunna exportera ägg till USA.

VA? Men what about the riviera of the middle east?? Jag som hade sett fram emot att ligga där och sippa på drinkar på platsen där så många mist livet inte ens en halv generation tidigare..

Skämt åsido så var det inte oväntat, tror faktiskt aldrig detta var "på riktigt" utan det är bara ännu ett dumt ploj-uttalande för att ta fokus från all skit som faktiskt händer.
Bara för att jag skrev så nu, så noterade jag att det fanns nya uppgifter om att USA och Israel börjat trycka på för att förflytta Gazas invånare till Östafrika... jag antar att det är en reaktion på att arabvärlden gett motstånd till planerna. Det är ju inte samma sak som att Trump är seriös i sina riviera-planer, men Israel har ju en djup önskan om att bli av med palestinier.

Liknande trådar

Samhälle Syftet med den här tråden är att posta roliga bilder relaterade till Donald Trumps andra presidentskap. Syftet är inte att posta en... 2
Svar
34
· Visningar
2 826
Senast: NilHe
·
  • Låst
Samhälle Kollade på sekvensen med Musk och det han gör är ju att i samband med att han upprepat tackar de i publiken lägger handen på sitt hjärta... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
60 812
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dagen innan valet och stora delar av familjen kämpar hårt med Donald Trumps kampanj. Men favoriten – och tidigare rådgivaren – Ivanka...
Svar
0
· Visningar
108
Senast: Gunnar
·
Samhälle Vår fria värld skakar under fötterna på oss. Samtidigt är världen, och Sverige, full av människor med vettiga värderingar och resurser... 2
Svar
25
· Visningar
1 637

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka