Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tyckte inte heller att den var jätterolig. Har insett att Björn Gustavsson nog inte riktigt är "my cup of tea"... Sången till mormor var nog helt okejad av mormor, tänker jag, så hon tog nog inte illa upp...Lyssnade. Inte sådär jätteroligt bitvis, vore bättre för utomstående om han skippat några av skämten men å andra sidan känner han nog sin mormor och det var med kärlek.
mvh knappt sett på Mello sedan hans "sång till Carina Berg"
Tycker inte det var jätteroligt men ser absolut inte att det skulle vara skäl till att göra någon upprörd heller.Lyssnade. Inte sådär jätteroligt bitvis, vore bättre för utomstående om han skippat några av skämten men å andra sidan känner han nog sin mormor och det var med kärlek.
mvh knappt sett på Mello sedan hans "sång till Carina Berg"
Det är tydligen något stort problem. Slängdes ut för ett tag sen men nu verkar det så smått börja komma igång igen.Undrar varför Facebook ligger nere denna gång...
Samma här. Men är inne igen. Insta vill däremot inte uppdatera.Det är tydligen något stort problem. Slängdes ut för ett tag sen men nu verkar det så smått börja komma igång igen.
Har de inte lagt handpenning så hade jag inte hållt hästen, utan direkt bjudit in nästa.Funderar på hur lång tid man ska ge en potentiell köpare att återkoppla innan man går vidare med personen som är nummer 1 i kön.
Det är en möbelHar de inte lagt handpenning så hade jag inte hållt hästen, utan direkt bjudit in nästa.
Ännu mer relevant då. Hade inte hållt den 5 minuter ens. Först till kvarn!Det är en möbel
Våra har suttit uppe hela vintern på verandan. På sistone har de lyst riktigt bra och länge, så det går säkert bra när som helst !När är det dags att sätta upp mina solcellslampor på balkongen. Vi går ju mot lite ljusare tider nu.
Varför har du de inte uppe året om?När är det dags att sätta upp mina solcellslampor på balkongen. Vi går ju mot lite ljusare tider nu.
Nej, det är den minderåriga själv.Funderar på vem som får vårdnaden när en minderårig får barn. Är det föräldrarna till den minderåriga?
Vad tycker försäkringskassan om att en person jobbar fler timmar än den ska enligt sin sjukskrivning?