LäcköVilken nubbe som smakar minst illa? Behöver ngn med smak. O.P Andersson är vidrigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
LäcköVilken nubbe som smakar minst illa? Behöver ngn med smak. O.P Andersson är vidrigt.
Det kan man. Helst iskall!Hittar ingen snaps som jag faller för, köpte smaksatt vodka. Kan man snapsa med det? Annars får det bli till drinkar.
Eller skippa snaps om du inte gillar det.Hittar ingen snaps som jag faller för, köpte smaksatt vodka. Kan man snapsa med det? Annars får det bli till drinkar.
Körde Kosken Ginger ett år. Den var rivig! Säger som @sjoberga iskallt är bäst.Hittar ingen snaps som jag faller för, köpte smaksatt vodka. Kan man snapsa med det? Annars får det bli till drinkar.
Nej det går inte.Eller skippa snaps om du inte gillar det.
Jag har minnen av att pulsa i snön till farmors grav (eller ja, bodde på Västkusten så var ju ingen halvmeter snö direkt). Tror bara de större gångarna var skottade, inte fram till graven.Hur är det på era kyrkogårdar, är det skottat på gångarna fram till gravarna?
Kul fundering! Jag är totalt okittlig OCH extremt känslig för beröring. Känslig både som att jag älskar fysisk närhet och gos, och känslig som i står öht inte ut med sömmar, spets, ull, lappar i kläder osv. Men att bli kittlad, det är ju bara att slappna av? Folk brukar bli oerhört irriteradeOm man när man är okittlig helt enkelt är mindre känslig för beröring. Om känselintrycket är mycket starkare hos den kittlige.
Med vänlig hälsning okittlig
Nix.Hur är det på era kyrkogårdar, är det skottat på gångarna fram till gravarna?
Hallands Fläder!
Då måste det vara någon annan mekanism!Kul fundering! Jag är totalt okittlig OCH extremt känslig för beröring. Känslig både som att jag älskar fysisk närhet och gos, och känslig som i står öht inte ut med sömmar, spets, ull, lappar i kläder osv. Men att bli kittlad, det är ju bara att slappna av? Folk brukar bli oerhört irriterade
Det är väl inte straffsanktionerat?Hur dom ska kunna straffa de som inte sorterar matavfall?
De sa på nyheterna att efter tre varningar ska böter utdelas.Det är väl inte straffsanktionerat?
Hittat inget om det. Men det kan säkert stämma.De sa på nyheterna att efter tre varningar ska böter utdelas.
Hur dom ska kunna straffa de som inte sorterar matavfall?
"Slumpmässiga kontroller av sopsortering kan ske" står det hos oss. Alltså att de kan kontrollera hur vi sorterar våra sopor. Bor så vi har egen tunna.Det är väl inte straffsanktionerat?
Jag ska absolut stoppa de få fruktrester jag har i en papperspåse men jag bor i lägenhet och tror att det kommer bli svårt att hålla koll.?"Slumpmässiga kontroller av sopsortering kan ske" står det hos oss. Alltså att de kan kontrollera hur vi sorterar våra sopor. Bor så vi har egen tunna.
Vi slutade sortera för ett par år sedan (har såna där gröna påsar). Att lagra sorterat drog in möss en masse. Också egen tunna."Slumpmässiga kontroller av sopsortering kan ske" står det hos oss. Alltså att de kan kontrollera hur vi sorterar våra sopor. Bor så vi har egen tunna.