Me four..Me three..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Me four..Me three..![]()
https://www.svtplay.se/video/j16Gqvw/vasaloppet-mot-alla-odds-i-vasaloppetHur i hela friden kan jag följa Gundes stafettvasan-lag?
Då stämmer det inte att de ska gå idag och att det visas på söndag.
Vasaloppet är på söndag och den sändningen startar 7.30 den 2/3.Då stämmer det inte att de ska gå idag och att det visas på söndag.
Ja men de ska åka stafett och stafetten går idag. Och då var det ngn som skrev att de skulle åka idag men sändas på söndag. Men så verkar det inte vara.Vasaloppet är på söndag och den sändningen startar 7.30 den 2/3.
Ja men de ska åka stafett och stafetten går idag. Och då var det ngn som skrev att de skulle åka idag men sändas på söndag. Men så verkar det inte vara.
”SVT:s serie ”Stafetten – Mot alla odds” ska åka Vasaloppet den 2 mars som ”stafett” med Gunde Svan i SVT Play och dela upp sträckan emellan sig: Filip Dikmen, Samir Badran, ”Junior” Lerin, Linda Pira och Kaeli Abdi.”Ja men de ska åka stafett och stafetten går idag. Och då var det ngn som skrev att de skulle åka idag men sändas på söndag. Men så verkar det inte vara.
Ja så hade jag uppfattat det men så skrev ngn annan att det inte var så.”SVT:s serie ”Stafetten – Mot alla odds” ska åka Vasaloppet den 2 mars som ”stafett” med Gunde Svan i SVT Play och dela upp sträckan emellan sig: Filip Dikmen, Samir Badran, ”Junior” Lerin, Linda Pira och Kaeli Abdi.”
https://www.vasaloppet.se/nyheter/fakta-statistik-nyheter-och-kuriosa-infor-vasaloppet-2025/
Usch! Förstår verkligen din ilska!Jag funderar på att jag vill konfrontera föräldrar som varit jävliga mot mina kollegor. Känner lust att bli arg och skälla ut dem efter noter. Inser dock att jag förmodligen ska låta bli då det knappast blir bättre för någon. Men den förälder som betett sig värst illa har inte ens bett om ursäkt. (Bl.a. kallat personalen för könsord för att hens barn endast får vara på förskolan arbetstid/studietid+restid. Vilket är kommunens bestämmelser.)
Det är mig veterligen alla kommuners riktlinje. Jag tycker verkligen inte att du ska skälla ut någon. Däremot bör förskolechefen bli informerad och vara den som reder ut detta.arbetstid/studietid+restid. Vilket är kommunens bestämmelser.)
Nej, jag ska inte det, men jag har lust med det.Det är mig veterligen alla kommuners riktlinje. Jag tycker verkligen inte att du ska skälla ut någon. Däremot bör förskolechefen bli informerad och vara den som reder ut detta.