Just nu funderar jag på... Del 3

Brukar skära bort det vita, men ibland är det så lite att jag låter det vara kvar. Smakar knappt något, mest konsistens.

När jag var barn älskade jag de små "bäbis-paprikorna", roliga former på dom. 😅
Ja, de är verkligen finurliga, tycker jag!
Ska smaka på dem, borde ju vara paprika! Har frågat, tror det var min syster, som sa att de var äckliga :D

Mötte en bil som stod märkligt parkerad. Det kan vara någon som äger nån av markerna men känner liksom inte igen bilen och sökte på registeringsnummret så stod det bara privat. Vilket sa mig absolut ingenting.
Så funderar om man kan söka på vem som äger bilen eller får då någon reda på att jag sökt på den bilen?
Vore lite pinsamt om det ändå är någon som bor i området men som sagt kände inte igen den.
Och nu låter jag som tant Agda som måste ha koll på allt :rofl:
Men man vet ju aldrig dessa dagar

Mötte en bil som stod märkligt parkerad. Det kan vara någon som äger nån av markerna men känner liksom inte igen bilen och sökte på registeringsnummret så stod det bara privat. Vilket sa mig absolut ingenting.
Så funderar om man kan söka på vem som äger bilen eller får då någon reda på att jag sökt på den bilen?
Vore lite pinsamt om det ändå är någon som bor i området men som sagt kände inte igen den.
Och nu låter jag som tant Agda som måste ha koll på allt :rofl:
Men man vet ju aldrig dessa dagar
Man får reda på ägaren om man skickar sms till Transportstyrelsen, ägaren får inte veta något.

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 249
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
294
Senast: Badger
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
342
Senast: DarkInNight
·
Fritid Beställde 3 par värmevantar på en sajt, just för att de hade flera olika och jag kunde beställa hem och testa. Lade beställningen 31/12...
Svar
15
· Visningar
766
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Världscupen 2024/2025