Just nu funderar jag på... Del 3

Min andrabil är lätt gammal inte så avancerad två knappar en för minuter en för timmar
Förra bilen var snudd på omöjlig O_o
Så mycket smarta åsikter bilar har idag så borde de åtminstone kunna ställa klockan rätt
Min talar ju om vilken dag det är så den borde ha koll på sommartid tänker jag

Inte min heller. Men bil klockan brukar jag lägga noll energi på att ställa om.
Min ÄR egentligen inte svår, men jag kan för mitt liv aldrig komma ihåg vilken knapp det är man ska trycka på... 🤪 Men att INTE ändra klockan är verkligen inget alternativ - då blir jag galen... :D

Om det går att stänga av att Outlook skickar notiser om nya mail. Eller om det är Edge som ska stoppas från att visa upp dem? Antagligen någon uppdatering som kommit och satt igång det...

Jag behöver inte pop-upp om vart enda reklamutskick (XXL superdeals! Nu 30% osv.) när jag tittar på tv eller läser Buke. För det är inte bara den prioriterade inkorgen det kommer notiser ifrån, och det som ligger i den oprioriterade ligger där av en anledning. :banghead:

Om det går att stänga av att Outlook skickar notiser om nya mail. Eller om det är Edge som ska stoppas från att visa upp dem? Antagligen någon uppdatering som kommit och satt igång det...

Jag behöver inte pop-upp om vart enda reklamutskick (XXL superdeals! Nu 30% osv.) när jag tittar på tv eller läser Buke. För det är inte bara den prioriterade inkorgen det kommer notiser ifrån, och det som ligger i den oprioriterade ligger där av en anledning. :banghead:
Ja, det går att göra via notisinställningar på Outlook.

Är inte mängden bilreklam på Tv väldigt stor med tanke på hur sällan man köper bil?
Framförallt en sprillans ny bil?
Att man spontanköper en swiffermopp efter att fallit för reklamen men spontanköpa en Kia ev9 bara sådär efter att blivit matat med reklam gör någon det?

Nä, men när folk sen ska köpa bil så finns det bilar man sett reklam för i tankarna redan.

Är inte mängden bilreklam på Tv väldigt stor med tanke på hur sällan man köper bil?
Framförallt en sprillans ny bil?
Att man spontanköper en swiffermopp efter att fallit för reklamen men spontanköpa en Kia ev9 bara sådär efter att blivit matat med reklam gör någon det?
Det är inte spontanköp de grundar för i bilreklamen utan attityder till varumärkena.

Jag blir mest anti på bilreklamerna för jag upplever det som tjatigt så på mig har det nog motsatt effekt då
Jag blir mycket mer anti på sviffer-reklamen.

Hade inte tagit emot en om jag så fick den gratis. Hela tanken att jag ska köpa premisser som att städningen (per automatik?) blir bättre av att man använder förbrukningsvaror och förpreppade kemikalier (som jag inte får veta vad det egentligen är?) Och att jag ska tro att de är bättre på att fatta beslut om vad som fungerar eller inte i mitt hem än vad jag själv är... :wtf:

.... hur mycket strålning fick den här tjejen i sig 😂? Tydligen en stallchef någonstans i Sverige som övertygat en veterinär att röntga henne och sen postade det på Facebook.

Jag har aldrig sett en tydligare röntgenbild! Blir lite bekymrad för hennes bäcken, snett som fan.

https://www.reddit.com/r/unket/s/6syiFqGz2P
Klart överdrivet att det skulle varit en livstidsdos. Det finns gränsvärden för hur mycket strålning som får avges vid röntgenundersökningar och hon har knappast ens kommit upp i vad som är tillåtet per år.

Har på når sätt blivit inloggad på Youtube och hittar inget sätt att ta mig ut 😟. Hittar ingen utöoggningsknapp! Jag vill inte vara inloggad! Jag funderar på hur jag ska lösa det.

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 249
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
294
Senast: Badger
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
342
Senast: DarkInNight
·
Fritid Beställde 3 par värmevantar på en sajt, just för att de hade flera olika och jag kunde beställa hem och testa. Lade beställningen 31/12...
Svar
15
· Visningar
766
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skoning
  • Köpa eller hyra?