Just nu funderar jag på... Del 3

Min moster som inte är så tech savy om vi säger så behöver installera mobilt bank id på sin nya mobil. Kan hon (och jag) gå till ett Nordea kontor, hon visar sitt leg och personalen kan hjälpa henne att installera det?
Jag har hjälpt min fd granne skaffa mobilt bank-ID hos Nordea. Jag har dragit honom motvilligt in i det 21 århundrandet så han har genom åren både skaffat smartphone, lärt sig surfa på den, bank-ID och kontokort.

Andra frågan, min moster behöver en mobil enbart för att ringa, sms, betala räkningar och surfa lite. Alltså basic. Jag vill inte släppa ut henne bland försäljare som kommer pracka på henne något onödigt dyrt. Är det någon som vet något om den här mobilen (hon vill ha en iphone).

https://cdon.se/produkt/apple-iphon...-4-7-1334-x-750-pixlar-rear-76e912a37db14704/

Jag hade en SE innan jag köpte min nuvarande (11pro). Jag tyckte den var bra 😊

Liknande trådar

Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
245
Senast: Badger
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
648
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
11 218

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka