Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del IV

+ LV

SMET ÄR SÅ HIMLA VIDRIGT!! Inte normalt! Fel konsistens! Urk!

*går och äter extra stark salsa med sked*

Pfft, det är omöjligt att Riley är mänsklig! Ingen människa kan tycka att smet är vidrigt. Det är bara galet! :eek:

:p

Hon är uppenbarligen en rysk mördarrobot i förklädnad :cautious:

Kl
Just nu har jag vaknat för en stund sedan och gläder mig åt att inte bara har febern inte gått ner, jag har nu dessutom svinont i halsen. Plötsligt glad att jag inte har en endaste liten plan förrän på lördag.

JA! Där har vi den fullt logiska och rimliga förklaringen!

*Kl*

Just nu sitter jag och funderar på om jag vill köpa en ny klänning. Eller kanske tre. Och ska det isf vara festklänningar eller vardagsklänningar? Kanske borde jag börja med att rensa ur min garderob (som täcker en hel vägg :o ). Och mina två klädkammare. Och mitt förråd. Bah!

Вы не знаете ничего!

Nej vänta jag menar: smet och deg åt man när man var fem och saknade smaklökar!

kl

Hungrig.
Räcker så.
Gurgel.

Just nu dricker jag te och intalar mig att halsen mår bättre. Och läser Kite Runner. Fantastiska, förfärliga jävla bok.

*Kl*

Just nu muttrar jag lite över att den jag vikarierar för uppenbarligen inte tyckte att det var smidigt att lägga in alla intagna korrekt i lönesystemet. Tjohej så skoj för mig att fixa det nu! :banghead:

KL
Just nu har jag en katt som tydligen är upprörd över något. Hon går runt och muttrar, vet inte riktigt vad hon vill..
Och jag borde plugga. Varför pluggar jag inte?! Nä, just det. För att jag inte fattar vad uppgiften går ut på och inte får något vettigt svar från någon. Blä på allt.
Och så snöar det igen. Jag som ville ut och rida i solen. Igår var det ju sol, varför inte idag?

Jag är sur. Och hungrig. Och vill ha kaffe. Fast jag har druckit typ en liter kaffe redan.
Beroende? Nää, inte då.

kl

Just nu fascineras jag över hur sjukt gott köttfärssås och färsk pasta faktiskt är.

Why, you little!!!
Homer-simpson-chocking-bart-1.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
34 35 36
Svar
711
· Visningar
44 951
Senast: Trott
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
297
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 706
· Visningar
46 458
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
216
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka