Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del IV

Äh, vicka bara lite extra på rumpan så löser det sig :p Tänk på mig istället som med träningsvärk kliver uppför ungefär en miljon trappsteg per arbetsdag! :eek: (Nåja, kanske en liten överdrift men många trappsteg blir det. Min "hemavdelning" är högst upp i huset och det är ungefär i höjd med Mount Everest. Och tänk när vi springer på larm i alla dessa trappor! :eek: )

kl

Just nu spelar jag igenom Metro: The Last Light för... tredje gången, och skriker precis lika mycket i panik och stress nu som jag gjorde första gången. Mycket fascinerande nerver, detta.

Just nu fascineras jag över att det inte bara var första förslaget som kom upp, utan även mängden resultat på sökningen "kiss luktar kalaspuffar" haha.

Men kom nu inte och sätt ihop det med trötthet/illamående/sura uppstötningar = diabetes hallå.
Det har jag ingen lust med.

Senast ändrad:

kl

Just nu sliter alla tankar och känslor i mig. Varför är det så svårt att veta vad man vill och vad man kan?

kl

Just nu ligger jag i soffan med hundarna medan jag äter B&J glass och beställer kläder. Tröstäta & Tröstshoppa it is. Ohja.

kl

Just nu har jag ett SÅNT STÖRT JÄVLA SÖTSUG ATT JAG FANIMIG AVLIDER. Vad fan kan man göra på ägg och strösocker och mjöl och kakao. Snart äter jag socker direkt ur påsen. Wääääääähhhhh.

Mvh har ägglossning och är därför helt cp.

KL
Just nu tittar jag på tv med mini, önskar att jag sov och funderar över tapetval och inredning.

*kl*

Just nu äter jag frukost och är fortfarande lycko-rusig efter gårdagens minst sagt spontana dejt. Är det såhär okomplicerat det ska vara att vara kär? :love:

*Kl*

Just nu sitter jag på anstaltens lärcentrum igen. Det var inte planen men för min del ett uppköp för hellre lärcentrum än verkstan :p (Och extra kul när jag mötte den stackars kollegan som fick gå ut till verkstan istället :devil: )

LV: Smet kan man ju inte äääta! *spysmiley*

kl

Just nu läser jag om Peter Den Store och inväntar en vän för att dela flygblad i trapphus. Tror att lite spring upp och ner för trappor kommer göra under för febern!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
34 35 36
Svar
711
· Visningar
44 952
Senast: Trott
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
297
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 709
· Visningar
46 493
Senast: em76
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
216
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka