Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del IV

(Hallå Lightzone, help me out med Simpsonshelvetet här nu)

Fixa WiFi dit så flyttar jag på stört!

Kl

Just nu så måste jag fixa något att äta innan jag sticker till stallet. Känner dock inte för att lämna huset alls idag. Det regnar ute. Men hellre regn än snö!

Ja och ja!

Edit: Raderade jävla gifhelvete som vägrade fungera.

Senast ändrad:

kl

Just nu sitter jag och oroar mig överdrivet mycket att ponnyn ska ha ett svullet ben imorgon:arghh:
Jeez liksom! Har han det så har han det, nu kan jag ändå inte ändra på det.

kl

Just nu hetsar jag och sambon varandra med att få varandra att åka till affären och handla mat :p

*Kl*

Just nu är jag rätt sugen på att gå och lägga mig men det går ju inte. Kanske kan jag muta dottern att kvällsfodra och sen får hon lägga sig själv :p

kl

Just nu äter jag morotskaka och är nöjd med dagen som innehållit sjukt mycket politik- och organiseringsprat. Slut i skallen men nöjd med att jag faktiskt fått något produktivt gjort. Taggggg inför bildandemötet om två veckor!

*KL*

Nu ska jag försöka organisera tankarna och få dem att sluta snurra runt han den dära så jag kan få sova. Om det misslyckas så ska jag i alla fall försöka sova :p

*Kl*

Just nu ska jag borsta tänderna och sen sova. Trött i kubik, typ. (Men imorgon har jag lyxtjänst i civilkläder och OS på TV:n :love: )

Just nu flabbar jag åt repliken "ring me, I've got my cock covered in bread crumbs and the pigeons are circling"

kl

Just nu har jag ätit alldeles för mycket glass. Har dessutom en otrevlig förkylning på ingång tillsammans med otrevligt illamående av en medicin

The thick of it, brittisk tv-serie om politiska tjänstemän. Nu sa en "I think we should use the carrot-and-stick approach. Take a carrot, stick it up his fuckin ass, followed by the stick, followed by a larger, rougher carrot."

:D Älskar den

Just nu kramade jag på min sambo som skulle gå och lägga sig. Själv dricker jag en finöl och tänkte plugga liiiite till innan jag går och lägger mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
35 36 37
Svar
721
· Visningar
45 414
Senast: Yeah but
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
297
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 767
· Visningar
48 285
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
216
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka