Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del IV

Och jag älskar när min klär sig i sina arbetsbyxor (snickarmodell), gärna på sommaren när han går utan tröja. Typ så jag får orgasm av bara tanken.

LadyC: Kör henne till värmland, är ändå hemma med min då;)

Det hade varit smidigt! Tror du jag kan sätta henne på något tåg eller flyg eller så? ;) Extra retsamt att mina föräldrar inte bor här i Skåne. Min mamma är lärare och har sportlov nu, synd bara att hon bor 50 mil bort :mad:

Blä, jag vill jobba! :banghead:

Flyg är nog att föredra framför tåg, men soc uppskattar nog inget av det:p

Hon kan väl ta sig en långhelg med barnbarnet

Gnäll inte! Jag och min vad-det-nu-är har ju exakt likadana uniformer bara i olika storlekar. Hur upphetsande är det att se honom i likadan piké, likadana byxor, likadant bälte, likadan Nato-tröja och likadan jacka som jag själv har? :mad: Enda skillnaden är att vi har olika strumpor (iofs har vi båda klart icke-uniformsmässigt mönstrade strumpor men ändå!) och olika skor. Tråååååkigt!

( :p )

Mathilde uppskattar båda varianterna så skit i Soc :p Unga fröken gillar nämligen att flyga och hon är van att åka tåg för det gör hon varje vecka till och från sin pappa. Det är väl inte så stor skillnad på att åka Lund-Höör som Lund-någonstans i Värmland ;)

Hade vi vetat om att unga fröken skulle bli krasslig så hade det nog gått bra men det blir lite sent påkommet nu :crazy:

Och jag tycker att arbetskläder är så snyggt.:o Mina kollegor är inte lika snygga utan sina arbetskläder och smuts. :o Själv har man vanliga kläder på jobbet.

kl

Just nu inser jag att det var förbannat dumt att kånka en tung jävla soffjävel uppför fem trappor med 39-gradig feber och halsont. Mvh känns som om hjärtat ska stanna och halsen svullna igen.

Mathilde är en smart 2,5-åring. Det fixar hon lätt! Annars får hon väl fråga någon. Hon pratar väldigt bra så det ska nog lösa sig :p

kl

Just nu är jag sjukt irriterad på att jag alltid prioriteras sist och är lite oviktigare än alla andra

kl

Just nu har jag skäl att ifrågasätta mina livsval efter att väninnans 7-åriga dotter just berättat att hon läser om Tysklands ockupation av Norge under WW2 (inte indoktrinerad av föräldrarna). Jag förutsätter att det inte är på särskilt invecklad nivå, så att säga, men... när jag var 7 lekte jag med Action Man, åkte linbana, lekte med sådana här klisterböcker och såg på My Little Pony. För helvete. Unge.

Kl

Just nu kollar jag på tv och vid tio börjar Scandal som jag ska se innan jag lägger mig.

*KL*

Nu ska jag byta om, borsta tänder, krypa ner i sängen och skriva lite dagbok + läsa och sedan sova så det blir imorgon FORT.

kl

Just nu överraskas jag av folks äckligt goda självförtroende över saker som de inte borde ha äckligt gott självförtroende över..

Ja :angel: Jag kan förställa rösten. Har dock sänkt den en tonart i efterhand också så att den är lite mörkare :D

Haha tack! Det är en fördel med att vara förkyld, det går så mycket enklare att få till den där rösten då :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
35 36 37
Svar
723
· Visningar
45 712
Senast: Nikan
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
297
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 804
· Visningar
49 360
Senast: sthu
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
216
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka