Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del IV

Just nu försöker jag intala mig själv att jag måste fortsätta med ett arbete till Historian, tror inte det kommer hända öht :D

Hoppas det går bra!! :)

Just nu kollar jag på Law & Order SVU och funderar på att äta fler pannkakor. Eller iaf ta ett glas varm nyponsoppa. Arg hals.

Just nu undrar jag om det går att gurgla klorhexedin (sårtvättsvarianten) för att döda allt skit i halsen...?

Just nu inser jag att det bara att försöka ta sig igenom arbetsdagen utan några större fel händer, helt slut i huvudet.

Ta vanligt kaksalt istället.

kl
Barnet vaknade med 3 i feber, alla planar blev omkullkastade för dagen och helgen

kl

Just nu äter jag våfflor med smör, socker och kanel, och jag och mitt rojalistiska hjärta gläds även åt att vi har en ny medlem i kungafamiljen.

Men vad fan, koksalt! Gissar att jag skrev det där från telefonen med tanke på alla fel
Helt enkelt vanligt salt som du har i köket, med fördel sådant med jod.

*Kl*

Just nu väntar jag på period två i hockeyn. Hade lite tur och fick byta avdelning, mycket nöjd! (Här har jag TV och inga intagna förrän sent i eftermiddag :D )

*KL*

Just nu sitter jag och är dö-nervös då dejten precis skrev att han höll på at förbereda lite inför senare idag (då vi ska träffas). Jag gillar inte överraskningar, jag är alldeles för nyfiken. :p

Men nice ju! :D

Just nu funderar jag på om jag kanske borde diska temuggen oftare... Men det räcker väl typ att skölja ur den med hett vatten? Mugg och sked ska väl vara tefärgade? :o

kl

Just nu ska jag pallra mig upp ur soffan och hoppa in i duschen. Att det ska vara så svårt att ta sig dit, när man väl duschar är det ju jätteskönt :p

Men otroligt jobbigt när man kliver ut ur duschen! :eek:

*Kl*

Just nu har jag precis varit inne i stora huset och sagt hej då till en intagen som ska mucka. Lovade igår att säga hej då idag så på min lunch fick jag vackert gå in i huset igen :p

kl

Just nu är jag stört nöjd med att jag inte orkade åka och träffa en väninna idag, för då hade jag i skrivande stund suttit fast på en stillastående buss i en timme pga. lastbil över hela vägen som stått i fyra timmar nu. Hurra för utländska långtradare med tillhörande chaufförer i svenskt vinterväglag!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
35 36 37
Svar
727
· Visningar
46 013
Senast: Nikan
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
299
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 865
· Visningar
51 160
Senast: em76
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
220
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka