Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del IV

Inte så bara! :d

*Kl*

Just nu är jag nöjd med att ha varit i stallet, handlat mat samt hämtat ut två paket. Dessutom är jag nöjd med paketens innehåll :D

kl

Just nu inser jag att det var en jävligt dum idé att försöka rita en travhäst med kusk i full tävlingsmundering, samt stör mig på de konflikter som just nu pågår i mitt FB-flöde. Nej, jag är inte intresserad av att välja sida i ett bråk jag inte är ett skvatt insatt i och som inte rör mig, så håll käääääääääääääft och ta det privat.

Kl

Just nu har jag precis kommit hem från stallet och har ätit middag. Så sjukt nöjd med tiden i stallet idag. Nya bettet och täcket satt perfekt på hästen. Han var rätt fin att rida på nya bettet med och det var första ridturen på över en månad och han skötte sig bra. Sedan passade nya stigläderna bra och dom nya stigbyglarna gjorde att det var som att rida i himlen :love:
Haft en underbar dag idag med andra ord!

Ja, verkligen :)

Och VARFÖR har jag inte köpt ledade stigbyglar tidigare för? Vilken skillnad!

Låter som en härlig dag.

Just nu försöker jag natta en minst sagt motsträvig mini.
Fattar inte varför han är så envis idag, samma tid som han alltid lägger sig ju. Suck. Vanligtvis brukar det räcka med att jag sjunger och stryker lite på honom, men idag totalvägrar han.
Far runt i sängen, kastar grejer och gud vet allt.

Jag.orkar.inte. :meh:

kl

Just nu väntar jag på att maten ska bli klar.

Och där ringde äggklockan, nu är den klar :D

Grattis på födelsedagen!

+Kethets:
Skicka barnen på kurs hos Mathilde! Någon gång mellan 19.30 och 20 får hon tänderna borstade, byter till pyjamas, väljer en bok och går sen och lägger sig själv. Hon får en godnatt-puss och sen släcker jag lampan, går ut ur rummet och stänger dörren. Och sen är hon nattad och sover tills jag väcker henne. Idag väckte jag henne strax efter 10 :p

Grattis! :)

Just nu sitter jag med en hemmagjord ansiktsmask som luktar vedervärdigt :yuck: försöker dock stå ut då den fungerar grymt bra!

Så skönt! :)

*Kl*

Just nu är jag sugen på att byta smycke i min tragus-piercing. Bara det att det är tammefan helt jävla omöjligt! :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
35 36 37
Svar
727
· Visningar
46 115
Senast: Nikan
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
299
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 895
· Visningar
52 048
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
220
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka