Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag är väldigt tacksam för nattningarna, särskilt nu som ensamstående! Minns heller inte senast hon vaknade på natten och "störde" mig. Det måste iaf ha varit innan jag och hennes pappa separerade så minst ett år sen. Vaknar gör hon aldrig före 8 och oftast inte före 9 heller
Jag är inte ens särskilt försiktig med att vara tyst utan har TV/musik på samma volym som vanligt, går som vanligt i trappan (utanför hennes rum), pratar och skrattar med ev. besökare osv.
Nu har jag sovit i intervaller eftersom jag har sms:at och pratat med Jonathan i omgångar sen 1-tiden. Och nu ska han tydligen komma hit. Jag som ska gå upp om två timmar
Just nu undrar jag varför i helvete ingen utom jag verkar bry sig om den lilla kris vi hamnat i. (Folk gillar ju att missförstå med flit så med "vi" menar jag alltså inte Buke) HÖR AV ER NÅGON GÅNG FÖR HELVETE VI LIGGER REDAN TIO TIMMAR EFTER.
Vältrar mig i skadeglädjen över alla Twitter- och FB-vänners ilska, sorg och allmänna haveri över hockeyn. Det finns inget roligare än att gnugga in förluster och misslyckanden hos sportfånar.
Just nu försöker jag komma igång med det sista av mitt arbete men slösurfar eftersom jag inte riktigt får ihop det som jag vill + att jag slänger lite blickar på när sambon spelar Thief.
Just nu hänger jag här. Har inget annat vettigt för mig idag. Har tvättmaskinen igång och stallet är avklarat. Gubben sover för han ska jobba natt och barnen är upptagna med sitt...
kl
Just nu har jag både tränat pilates och magdans, egentligen är jag sjuk och inte tränat något på evigheter så vet inte vad som tog åt mig.
Och kan konstatera att magdans är skitsvårt om man är utan motorik som jag är
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.