Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del IV

Jag är väldigt tacksam för nattningarna, särskilt nu som ensamstående! Minns heller inte senast hon vaknade på natten och "störde" mig. Det måste iaf ha varit innan jag och hennes pappa separerade så minst ett år sen. Vaknar gör hon aldrig före 8 och oftast inte före 9 heller :)
Jag är inte ens särskilt försiktig med att vara tyst utan har TV/musik på samma volym som vanligt, går som vanligt i trappan (utanför hennes rum), pratar och skrattar med ev. besökare osv.

Kl

Just nu kollar jag på dödligt vapen 3. Tog precis min sömntablett så väntar på att den ska börja verka så ska jag lägga mig sen.

*Kl*

Just nu ska jag ta och sova så att jag har gett hästarna frukost samt släppt ut stall-hästarna innan klockan 8. Då börjar nämligen femmilen!

*kl*

Legat och försökt sova i snart 3h. Men det går inte. Jag har en sakna min (mor)far dag. :cry: Varför kan han bara var här. :arghh:

Så jobbigt :(

*Kl*

Nu har jag sovit i intervaller eftersom jag har sms:at och pratat med Jonathan i omgångar sen 1-tiden. Och nu ska han tydligen komma hit. Jag som ska gå upp om två timmar :banghead:

*Kl*

Just nu ligger jag och Mathilde i en soffa och Jonathan i den andra. Hunden ligger platt på golvet och ser löjlig ut :p

kl

Just nu undrar jag varför i helvete ingen utom jag verkar bry sig om den lilla kris vi hamnat i. (Folk gillar ju att missförstå med flit så med "vi" menar jag alltså inte Buke) HÖR AV ER NÅGON GÅNG FÖR HELVETE VI LIGGER REDAN TIO TIMMAR EFTER.

Just nu svävar jag fortfarande på små moln efter gårkvällens FANTASTISKA konsert med Twin Atlantic :love: Bästa bästa bästa.!

Och slötittar på hockeyn.

Tittar också på hockeyn och väntar på mat.. *är hos mormor och blir bortskämd under helgen :angel: *

kl

Vältrar mig i skadeglädjen över alla Twitter- och FB-vänners ilska, sorg och allmänna haveri över hockeyn. Det finns inget roligare än att gnugga in förluster och misslyckanden hos sportfånar. <3

kl

Just nu försöker jag komma igång med det sista av mitt arbete men slösurfar eftersom jag inte riktigt får ihop det som jag vill + att jag slänger lite blickar på när sambon spelar Thief.

*Kl*

Just nu har Jonathan precis åkt hem och jag och dottern slappar i varsin soffa :) Dessutom beundrar jag mitt fantastiska bit-blåmärke på höger smalben :rofl:

Kl

Just nu hänger jag här. Har inget annat vettigt för mig idag. Har tvättmaskinen igång och stallet är avklarat. Gubben sover för han ska jobba natt och barnen är upptagna med sitt...

kl
Just nu har jag både tränat pilates och magdans, egentligen är jag sjuk och inte tränat något på evigheter så vet inte vad som tog åt mig.
Och kan konstatera att magdans är skitsvårt om man är utan motorik som jag är

Kl

Just nu så sitter jag fortfarande här och gör ingenting :p
Har käkat en snabbmiddag och ska strax lägga barnen.

KL

Just nu slösurfar jag här istället för att ta tag i körkortsteorin.
Jag borde verkligen men det är så trååååååkigt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
35 36 37
Svar
727
· Visningar
46 120
Senast: Nikan
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
299
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 899
· Visningar
52 094
Senast: Krålus
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
220
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka