Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del IV

kl

Just nu har jag vaknat efter en lite längre powernap, kunde absolut inte sova i natt och skulle upp kl 06 vilket resulterade i att jag knappt var vaken när jag körde till Varbergs sjukhus

Kl

Just nu sitter jag och dricker vaniljlatte och ska äta en chokladboll.
Kommit hem från stan nyss. Fick mitt hästtäcke jag såg på hööks förra veckan. Köpte ett då men tog inte det andra med. Så klart ångrar man sig när man kommit hem igen :p
Men det fanns kvar i hans stl som tur var! (rea)

KL

Just nu kikar jag på lägenheter och längtar till sommaren när man ska lämna denna håla.. Äntligen! :love:

*Kl*

Just nu är jag väldigt trött! Ska dock vara ambitiös och först gå en promenad med hunden och sen laga mat och sen duscha :)

Just nu har jag ont i magen och ansiktet efter att ha skrattat så mycket. 6.5timmar av youtubeklipp med Twin Atlantic hahaha. Jag orkar inte :D

kl

Just nu tittar jag på, ehum, Svampbob Fyrkant, och är typ död efter en smärre matorgasm á la Imgur-recept på mac n cheese. Så stört jävla gott.

*Kl*

Just nu är jag nöjd med att ha gått en promenad med hunden, lagat mat och dessutom gjort en banan-kladdkaka :d

Man behöver inte veta allt, man kan se vad som händer med:)

Tror inte jag får jobbet dock, är egentligen inget jag vill ha då jag inte vill ha sommarjobb:p

Söker man jobb så ökar ju i alla fall chansen att få ett ganska mycket. ;) Själv ska jag jobba typ hela sommaren för första gången. Kom på att jag kanske ska fråga när jag får semester i sommar, betald sådan! :D

Just nu lyssnar jag på Walking in Memphis framförd av Sam McTrusty. Dvs på bred skotska haha :p
Hoppar nog vidare till deras egna videos trots allt haha.

Kl

Just nu kollar jag på Morgan och Ola-Connys resa i Thailand. Roligt med lite humor så här på kvällen :p

Just nu tittar jag på Top model sverige och funderar på om den med "jag vet bättre än alla andra" attityd går vidare eller ej. :p

Just nu är jag sur över att jag måste köpa ny laddare till datorn. :( den sprakar när jag har kontakten i.:(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
35 36 37
Svar
731
· Visningar
46 365
Senast: Scata
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
299
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 958
· Visningar
53 975
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
222
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka