Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del IV

Just nu tittar jag på en dokumentär om en tjej med en ovanlig sjukdom.
Hon är 16 men ser ut som 50.

kl

Just nu förbannar jag min klantighet. Brände fingertopparna när jag tog maten ur ugnen så har fina blåsor nu. Får kyla handen med en isklaff

Just nu surar jag över att det absolut bästa band som finns är på sweden rock i sommar, kan vi åka? Nej såklart inte. :cautious::arghh:

Just nu sitter jag också och pluggar. Jag läser om offentlighetsprincipen, i sig intressant (det är ju skitfränt att vem som helst kan begära ut nästan vad som helst och på egen hand granska vad det offentliga sysslar med) men kurslitteraturen är så snustorr så jag storknar...

Jag minns den terminen som sorgligt tråkig rakt igenom :eek:

*Kl*

Just nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig klar för jobbet, 9-19 på ett av häktena väntar :D

Kl

Just nu så ligger jag i sängen och surfar runt här. Har skickat sonen till skolan och ska snart äta lite frukost. Bara dra mig en liten stund till :p
Sen blir det stallet vid tolv och löshoppning idag igen :)

Jag minns den terminen som sorgligt tråkig rakt igenom :eek:

*Kl*

Just nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig klar för jobbet, 9-19 på ett av häktena väntar :D

Håller de hårt i Bohlin i Lund också? Vi har två böcker av honom den här delkursen (offentlighetsprincipen plus kommunalrätten). Allt man behöver finns ju där, men böckerna är baskemig inte snälla mot läsaren. :p

kl

Just nu sitter jag i skolan och hade tänkt plugga, men har inte riktigt kommit igång ännu.. men jag kan väl ta en rolig uppgift istället kanske iaf för den jag egentligen borde göra.. bättre än inget ju iaf.

//r

Några bilder från tidigare tillfällen :)
Welsh, c-ponny.

img_20140103_152349_52c878769606ee14364b523b.jpg

Här har du film. Klicka på bilden bara.

Å en bonusbild på herren.

img_20140116_105234_52d7dd652a6b22bbba4cdb05.jpg

Vilken liten snygging! Och väldigt lik en ponny jag hade när jag var liten!

*KL*
Just nu väntar jag på att håret skall torka så jag kan bege mig mot stan och utföra dagens personlig-utveckling-utmaning: gå på stan osminkad. För ca 1 år sedan hade jag inga problem med det, men nu har jag sminkat mig så ofta att jag är obekväm utan, så nu får jag utmana mig själv (och jo, jag är lite feg för jag har valt en bra hy-dag och jag ska inte träffa någon "viktig", men ja ja).

Håller de hårt i Bohlin i Lund också? Vi har två böcker av honom den här delkursen (offentlighetsprincipen plus kommunalrätten). Allt man behöver finns ju där, men böckerna är baskemig inte snälla mot läsaren. :p

Jag vill minnas att han är rätt populär även hos oss. Till mindre lycka och glädje för studenterna :p

kl

Just nu har jag ätit någon form av sen lunch och måste snart bege mig ut igen på ett par ärende. Dagen började kasst med cellprov + att de knipsade en bit på livmodern..blä!

Inte på livmodern, livmoderhalsen. (Utgår jag ifrån iaf.)
Tyckte du att det gjorde ont? Jag gjorde först knipsning och sen konisering tidigare i vintras och tyckte inte att det kändes öht. Jag kanske saknar känsel :eek:
Hoppas att du snart känner dig bättre :)

*Kl*

Just nu sitter jag på häktet och inser att jag snart måste gå ut på promenad :crazy:

Kl

Just nu har jag precis kommit hem från dagens löshoppning. Nöjd :)
Du får en från dagens med Got2Be :p
Nu blir det lunch!

img_20140225_141423_530c9c26ddf2b357de5f8fe5.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
35 36 37
Svar
734
· Visningar
46 570
Senast: Rosett
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
300
Senast: DarkInNight
·
Svar
1 992
· Visningar
55 009
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
222
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka